Home Podium Politiek Religie Hindoeisme Islam Suriname India Liefde Jongeren
Literair Poezie Zeepkist Gastenboek Links Disclaimer Contact

Kritisch Podium Dewanand

Gastenboek
Reacties nummer 101 tot 150


Mail uw bijdrage voor het gastenboek aan de Redactie van het Kritisch Podium Dewanand
dan wordt het binnen drie dagen online geplaatst in dit gastenboek.
Alleen de tekst in uw email wordt geplaatst,
dus u mag anoniem reageren, indien gewenst.
Noteer eventueel: Datum Naam Email Website Stad Land Onderwerp


... Go to next Epage

  • Reacties nummer 1 tot 50. Klik hier
  • Reacties nummer 51 tot 100. Klik hier
  • Reacties nummer 101 tot 150. Klik hier
  • Reacties nummer 151 tot 200. Klik hier
  • Reacties nummer 201 tot 250. Klik hier

  • Reactienummer: 150

    Datum: 3 februari 2006
    Naam: John
    Onderwerp: Re: Child Quest International
    E-mail: ***privacy***

    Hoi,

    Ik ben principieel tegen iedere fundamentalist, ik vind iedere soort fundamentalist een vloek voor de samenleving. Ze dragen haat en onverdraagzaamheid uit. Ik wens op geen enkele manier met dit soort mensen kontakt te hebben en vanaf nu verzoek ik dan ook om van je verzendlijst verwijderd te worden en voor de zekerheid zal iedere mailtje van Waldo door mij geblokkeerd worden. Je begrijpt dan een donatie van mijn kant voor fundamentalisme NOOIT gegeven zal worden.

    Ik hoop dat er ooit een dag komt dat mensen zoals jij ontdekken dat zij een heilloze weg bewandelen. Ondanks alles wens ik jou en je vrouw het allerbeste toe voor de overige zaken in het leven.

    Ik hoop in ieder geval nooit meer iets van je te vernemen, het spijt me.

    john

    Reactienummer: 149

    Datum: 2 februari 2006
    Naam: dddsf
    Onderwerp: gastenboek
    E-mail: ***privacy***

    Beste Dewanand,

    Ik las de teksten op je website en er ontstonden een aantal vraagtekens.

    Je hebt een felle discussie laten bloeien over rassen met betrekking tot politiek/economisch/cultureel handelen en denken.

    In plaats van brieven te typen vanuit je grotje in Germaans Nederland kan je ook een vruchtbare economische samenwerking realiseren tussen Surinamers en een volk, land of ras naar keuze. Wellicht een meer praktische keus om het doel te bereiken van een Aziatisch Suriname? Mischien middels juridische of financiele stappen?

    Als je de Vedische kennis gebruikt dan is het vanzelfsprekend dat je theorie door andere bezitters der vedische kennis ondersteund word.

    Al om al heeft een ieder het recht uit meningsuiting in Nederland. Let wel dat als je mening in het geding bij de Wet komt, er gevolgen zullen zijn.

    Reactienummer: 148

    Datum: 2 februari 2006
    Naam: Egmond Codfried
    Onderwerp: [Notification] Re: Nederland telt in 2010 16,5 miljoen inwoners
    E-mail: egmondcodfried@hotmail.com

    'Egmond Codfried' posted the following comment:

    [havor:2]

    Beste Havor,

    Er bestaan geen zuivere rassen. Wat wel bestaat is een strenge eurocentrische manipulatie van beelden waarbij alleen gezichten die aan enkele nauwe criteria voldoen aan ons worden getoond. Sinds de eerste mens zijn wij aan het rondtrekken en reizen.Vervolgens brachten wij de nieuwe DNA vormen terug naar onze plaats van vertrek. Ik denk dat Hollanders van alle Noord Europeanen nog het meest gemengd zijn. Als maritieme natie hadden wij een streepje voor bij het bereizen van de wereld en exotische bruiden te huwen, die wij daarna samen met onze gekleurde kinderen naar Nederland terug brachten. Afgezien daarvan was er altijd al uitwisseling tussen Europa en Afrika die vlak naast elkaar liggen en er bestaan archeologische voorwerpen en classisistiche afbeeldingen van zwarten en gekleurden uit de klassieke wereld. Helaas worden die niet vaak genoeg getoond. Verdere uitleg onder mijn naam in google te vinden. Ik kijk uit naar een beschaafde uitwisseling van ideeen.

    Egmond Codfried
    egmondcodfried@hotmail.com

    -------------
    name: Egmond Codfried
    This is a comment on entry 'Nederland telt in 2010 16,5 miljoen inwoners'

    View this entry:
  • http://www.multikulkrant.net/pivot/entry.php?id=1025#egmond_codfried-0602021505

  • Reactienummer: 147

    Datum: 2 februari 2006
    Naam: Egmond Codfried
    Onderwerp: RE: fun gastenboek reactie 135: Borg
    E-mail: egmondcodfried@hotmail.com

    Waarom begrijpen zwarte en gekleurde volkeren niet dat zij met het internet een krachtig middel hebben om zich eindelijk te bevrijden van koloniale uitbuiting? Waarom al deze onzin boodschappen? Free your mind, blijf af van de drugs en lees een goed boek.

    Een fijne dag toegewenst

    Egmond

    Reactienummer: 146

    Datum: 2 februari 2006
    Naam: Dewanand
    Onderwerp: Rassen
    E-mail: ***privacy***

    hi egmond,

    bedankt voor je betoog. ik plaats alles vanavond in het gastenboek. je zou een eigen column kunnen schrijven in de suriname rubriek, over je brieven en je onderzoek, je wordt dan op de voorpagina al goed geportretteerd en je krijgt flink wat lezers. aub overwegen.

    in juni publiceer ik een uniek onderzoek naar de kenmerken van de vele rassen en volkeren. alles gebaseerd op harde feiten. misschien werk ik een Afrocentristisch meetinstrument uit in mijn boek. dit heeft immers veel te maken met nazisme en fascisme. negerhaat is iets wat ik al jarenlang onderzoek.

    negers in suriname krijgen van mij op hun kop, omdat zij weigeren om te leren.

    Het begrip Arier stamt af van sanskriet: Aryan. zoek hiernaar met google en je zult verbaasd zijn. ik merk vaak een superioriteitswaan bij de Arya Samaji's, een hervormde hindoesekte van Swami Dayanand. deze hindoes vereren blanken als goden en likken hun grondig af.

    binnenkort verschijnt mijn artikel:
    Nieuwe Ariers.
    je gaat je krom lachen hoor. mijn kracht is mijn radicaal en hindoe fundamentalistische geloof. geloof mij kerel, het hindoeuniversum is miljoenen malen groter dan dat van de moslims, negers, blanken, christenen en joden tezamen. bijna 30 miljoen maal groter. reken maar na.

    groeten,

    dewanand

    Reactienummer: 145

    Datum: 2 februari 2006
    Naam: Egmond Codfried
    Onderwerp: RE: [Fwd: [VRI] The Indian as "Black White" and as "Nigger"]
    E-mail: egmondcodfried@hotmail.com

    Den Haag, 2 februari 2006

    Inzake: Hindoestanen als Ariërs

    Beste Dewanand,

    Zeer boeiend artikel van jou ontvangen over hoe Indiërs in Amerika voor ‘nigger’ worden aangezien en het niet leuk vinden omdat zij zichzelf als Ariërs beschouwen. Ik bid elke dag dat je je meer in deze richting ontwikkelt en onderzoek doet in plaats van lopen schelden op mensen die zich niet kunnen verdedigen terwijl je goedwillende mensen afschrikt om met je samen te werken. Overigens zijn Arabieren in Amerika van oudsher ‘Sand Niggers.”

    Als je mijn boek over Belle van Zuylen leest zul je in de inleiding een bespreking van een artikel zien over zwarte en gekleurde Amerikanen die zich uitgaven voor afstammelingen van Black Dutch en daarom niet ‘black of niggers’ waren. Terwijl zij er juist zwart en gekleurd uitzagen, maar dan geen slavenbloed zouden hebben. Vanuit mijn onderzoek waren er inderdaad zwarte Europeanen die naar de kolonies moesten vluchten, maar het staat vast dat ook anderen zich voor deze groep uitgaven om discriminatie en verslaving te voorkomen.

    Surinaamse Hindoestanen stammen natuurlijk, net als de hele mensheid, af van Oost Afrikanen en de Indiërs uit het zuiden van India, die ook naar Suriname trokken, vertonen nog de meeste Afrikaanse kenmerken. De Somaliërs lijken op dogla's, een mengsel van zwart en Aziatisch, wat te verklaren is als Indiërs terug keerden naar Afrika. In Suriname hebben Hindoestanen zich uitgebreid gemengd met Afro Surinamers en Indianen en het resultaat is nog steeds te zien. Ook in de straten van Den Haag, terwijl zulke knappe personen desgevraagd verklaren 'puur' Hindoestaan te zijn.

    De verwijdering tussen Afro-Surinamers en Hindoestanen is vanuit mijn onderzoek slechts gebaseerd op politieke overwegingen van Hindoestanen leiders die door het creëren van een raciale scheiding voorkwamen dat Hindoestanen helemaal geassimileerd zouden worden in de westerse cultuur. Een verschijnsel dat wij zien op de Franse eilanden waar Hindoestanen hun Indiase roots totaal kwijt zijn. Ik ben blij dat zwarte Surinamers hun winti e.d. wisten te behouden en daarom gun ik Hindoestanen hun eigen typische dingen. Ik betreur de onderlinge vijandschap en de perceptie dat wij ook vandaag in Nederland onder de witte knoet van elkaar vervreemd moeten blijven.

    Wanneer jij zo van leer trekt over 'negers' en jezelf hindoefundamentalist noemt wek je de indruk dat je geaccepteerd wil worden door Hindoestanen die je als een schande beschouwen en stoot je zwarte Surinamers af. Het lijkt alsof je een soort ouderwetse, plattelandse Hindoestaanse achterlijkheid een schijn van wetenschap en geleerdheid geeft door het op schrift te stellen. Terwijl je in de gelegenheid bent om als wetenschapper relevante studies te analyseren en te streven naar een betere wereld. Als je ook serieus werkt aan je eigen rehabilitatie zou ik voorstellen dat je je constructief opstelt. Je hebt je straf al opzitten en je gedwongen behandeling en ik vind dat je recht hebt op een nieuwe kans. Maar daartoe moet je blijk geven van een meer constructieve bijdrage in plaats van dat waanzinnig gescheld waarmee je alleen achterlijke mensen een genoegen mee doet. Ik weet dat je meer potentie hebt dan je tot nu toe liet zien en niets weerhoudt je van een nuttig persoon te zijn.

    Het is al jaren geleden vastgesteld dat er geen zuivere rassen bestaan en Hindoestanen hoeven het wiel niet opnieuw uit te vinden om te begrijpen dat zij geen Ariërs zijn en dat Ariërs nooit bestaan hebben als een soort zuiver, super ras. Als er zo een volk was, dan was het beslist gemengd met wit en zwart en Aziatisch omdat de hele wereld reeds gemengd was. Mogelijk iets in onze DNA wat ons drijft ons te mengen met andere DNA aan de andere kant van de wereld zodat de gehele mensheid in stand wordt gehouden. DNA trekt zich niets aan van klimaat of cultuur of wat dan ook.

    Sterkte.

    EgmondCodfried@hotmail.com

    Reactienummer: 144

    Datum: 31 januari 2006
    Naam: Egmond Codfried
    Onderwerp: Maurits Huygens
    E-mail: egmondcodfried@hotmail.com

    Aan de conservator van Huygensmuseum Hofwijck

    Te Voorburg

    Den Haag, 31 januari 2005.

    Geachte heer Ben Bregman,

    Het is alleszins duidelijk dat u niet te goeder trouw bent en ik het daarom als mijn opdracht zie hogere instanties in deze kwestie te betrekken. Misschien dat u aan hen kan duidelijk maken waarom Maurits Huygens niet naast zijn broer, vader en moeder getoond mag worden.

    Ik vermoed toch dat het gedachtegoed waartegen artikel 1 van onze grondwet zich keert en waartegen wij in 1940-1945 oorlog voerden via een achterdeur nog steeds door u wordt uitgedragen.

    Gaarne wijs ik u op het Parijse Museum Monte Christo welke gebouwd werd door auteur Alexander Dumas, een bruine mulat. Zijn vader was een generaal in het leger van Napoleon en van hem staat een standbeeld in Parijs. Wij zien dus een museum gewijd aan een zwarte familie die normaal wordt bezocht door mensen die de faam van deze personen kennen. Waarom moeten wij in Nederland achter blijven en ons in bochten wringen om zwarte voorouders te verbergen?

    Hoogachtend.

    Egmond Codfried

    Reactienummer: 143

    Datum: 30 januari 2006
    Naam: Anand
    Onderwerp: Klotenegers hebben ''en de rest van je racistische blablabloa
    E-mail: ***privacy***

    beste heer macnack,
    begrijp dat u zeer boos bent over deze racististische en smerige woorden van deze anonieme gestoorde.maar u heeft geen recht om direct de vinger te wijzen naar al die '' kaolo'' koelies zoals ik. Deze man haalt de zgn mening van zijn medehindoestanen gewoon uit zijn natte dromen en nergens anders.
    Ik weet zeker dat de hindoestanen niks anders willen dan in vrede te leven met hun buren.

    Graag wil ik u ook erop wijzen dat onze god krishna als pikzwarte man op aarde is verschenen en de grootste heilige genaamd vyaas pikzwart was.En genetisch gezien staan wij dichter bij afrika dan de 50% blanke genen hebbende, fam.macnack. Maar dit gegeven is natuurlijk totaal niet belangrijk. Tot slot nog dit, iedere, in suriname geboren surinamer heeft recht op dat land, iedereen heeft zijn steentje bijgedragen mbt het in cultuur brengen van de rimboe die suriname eens was. PEACE, en dewanand gebruik het internet voor wat constructieve dingen en zeker niet om ons hindoestanen[moslim en hindoe] gehaat te maken. gegroet Anand

    Reactienummer: 142

    Datum: 25 januari 2006
    Naam: dezzle
    Onderwerp: reactie op je - Klote negers hebben suriname verkloot
    E-mail: ***privacy***

    je bent een laffe onderkruipende oproer kraaier,
    die jouw zg zuivere aziatische getinte ras(lees het met sarcasme) aanzet tot een coup plegen in suriname.
    veel plezier

    Reactienummer: 141

    Datum: 24 januari 2006
    Naam: Roel & Gaye Dorff - van Hamme
    Onderwerp: Reaktie op uw mail over Suriname Aziatisch maken
    E-mail: ***privacy***

    Geachte heer Dewanand,

    Allereerst moet ik u bedanken voor het bericht door u geschreven en door anderen doorgestuurd naar mij toe.

    Heer Dewanand waarmee zijn wij bezig hier? Rassen indeling of eenheid?? Zoals u en alle anderen hebben zelfs de negers het recht van bestaan. Dat wij in Ned. net als u gediscrimineerd worden is een feit, maar scheer alstublieft niet alles en iedereen over 1 kam. Heeft u misschien laatst een mislukte hersen operatie ondergaan? LISTEN TO YOUR SELF !!! U komt zeer analfabetisch over. Wie denkt u wel dat u bent meerdere dan de NEGERS zoals ik er een van ben? Wij moeten ophouden met dit soort stommiteiten en negativisme. Wij moeten ons meer gaan richten op psositivisme. Het samen mengen van rassen zal u NOOIT ik herhaal NOOIT kunnen stoppen omdat dat het mooie is in deze wereld. Ga dat maar even na. Wat heeft u zo negatief gemaakt? We kunnen erover praten als u wilt. Dit soort negativiteiten sturen de wereld naar zijn verdoemenis. Moet dat ook gebeuren? Even voor de vorm moet u weten ik heb aangetrouwde Hindoes en Chinezen in mijn familie, is dat niet geweldig? Dat vind ik prachtig op deze wereld.

    Dat Suriname verziekt ja.... dat ben ik volledig met eens, maar dat Negers alleen daarvoor moeten opdraaien daar staan wij tegenover elkaar. Ik kan vele voorbeelden aanhalen, maar laat het hierbiij.

    Hou op met die Hitler - Nazi gedachte. Die zal u alleen maar persoonlijk ongeluk bezorgen en ik bedoel innerlijk (wet van de Universele energie dat het oosten ook kent) hart, nieren en longen.

    En ik moet u eerlijk vertellen ik voel mij sterk aangetrokken tot het mysterieuze oosten en respecteer het ten volle.

    Voor de rest wil ik u alleen maar het beste toewensen en begin maar het liefst liefde uit te stralen.

    Greetings,

    Roel & Gaye Dorff - van Hamme

    Cel: 592-0485 (Roel) / 593-6322 (Gaye)

    Other email address: dovaha@setarnet.aw / roalgaye68@yahoo.com

    Reactienummer: 140

    Datum: 24 januari 2006
    Naam: G. Macnack
    Onderwerp: reactie op je - Klote negers hebben suriname verkloot
    E-mail: ***privacy***

    Het zijn altijd de "koelie" mannen zoals jouw die de strijd tussen de rassen(kafri en koelie) levendig houden. Vrouwen van welke ras/afkomst dan ook zullen nooit in de termen van ras denken. Maar de historie leert ons dat de mannen, wit, indiër, chinees enz. bang zijn voor de charme en flair van de zwarte man. Hierdoor proberen de bedreigde mannen hetzelfde haatgevoel gevoel van kafri-haat over te brengen op hun nazaat. Dit ter voorkoming een "kafri" in de familie te moeten tolereren. De grote lul van een man speelt geen rol in de liefde ofwel lust. Waar het omgaat is de passie, intensiteit en intimiteit van het omgaan met een ander van een andere sekse. En dat kunnen toevallig de afro-surinamers als de beste. Wij afro's scheiden een hormoon, feromoon, uit dat de vrouwen onweerstaanbaar vinden aan ons. Het is net als in de dierenrijk de vrouwtjes weten precies wie de sterkste mannetjes zijn in een groep. En daar willen de vrouwtjes als eerste door gedekt worden. Zoniet dan komen de mindere mannetjes. In dit geval mannetjes als jij dus. Vraag een vrouw uit india die al gewend is te leven tussen andere rassen en vrij (zonder lijfstraf,dwang,overgieten met zuur) zou mogen kiezen welke man ze als eerste dan zou mogen begeren tussen een "kafri of koelie". Antwoord? Een "kafri".Jij nu.

    Meneer de "afro-hater" jij hebt een minderwaardigheid complex. Ik vermoed dat jij een psychiater nodig hebt. Zoniet dan laat je toch gewoon je lul langer maken door een chirurg en mocht je niet gepassioneerd zijn tijdens het liefdesspel dan ga je toch gewoon op les bij een afro-surinamer.

    G.Macnack

    Reactienummer: 139

    Datum: 24 januari 2006
    Naam: Gimac
    Onderwerp: REACTIE OP JE NAZISTISCHE GEWETEN
    E-mail: ***privacy***

    Reactie op je kranten artikel - KLOTE NEGERS HEBBEN SURINAME VERKLOOT

    Niet het feit dat je strooit met de termen "klote negers"(afro-surinamers) schrijf ik jou.

    Maar om het feit dat jij,als ras echte koelie(neger), je ware gezicht heb laten zien aan alle afro-surinamers. Dat jij met zoveel zekerheid durft te zeggen dat de meerderheid van jullie "hindoestanen"(koelie-negers, indiërs) de '' negers" haten vind ik het mooiste geschenk dat je de "afro-surinamers"zou kunnen schenken. Waarom? Omdat jij als vertegenwoordiger van de "hindoestanen"(koelie-neger) wedermaal de ogen hebt geopend van de slapende en tolerante "afro-surinamer"die altijd maar denkt dat hij zo populair bij iedereen is en dat alle rassen van hem/haar leuk vind.

    Mijn denkwijze is niet racistisch, zo ben ik niet opgevoed. Zelfs kleurverschil zag ik niet in de mens. Racisme heb ik hier in nederland ondervonden. Gediscrimineerd worden door de witte kinderen op tien jarige leeftijd.
    Het feit dat jij nog zo vast zit vastgeroest met je gefrustreerde "blakkamang zijn dong gevoelens" geeft aan dat jullie indieërs bang zijn voor de kracht van de zwarte man.
    Over de gehele wereld zijn de overige rassen bang voor de zwarte man. Waarom? Wij zwarten zijn, wetenschappelijk bewezen, het sterkste ras op aarde in mentaal en geestelijk opzicht. Wij zwarten zijn het superieure ras onder alle rassen. Waarom? qua sport, qua dans, qua zang, qua muziek, qua studie,qua trotse karakter enz.
    Waar zijn jullie "dong koelies"beter in dan "dongblakkamangs"? Antwoord. In het slijmen, hiele likken, ellebogenwerk en verdeel en heers politiek zaaien. En niet vergeten stelen van instanties, corrumperen,kleptomaneren en nepotisme. En zeer zeker niet vergeten in het kopiëren van de "afro"zijn muziek, dans en kleding presentatie.
    Ik hoor je al denken - Ja mooi en waar wat je zegt, maar wij indiers hebben het geld en wij weten geld te maken. En wie geld heeft heeft de macht - Jullie hebben inderdaad meer geld en weten óók beter te stelen dan de afro-surinamers, maar ondanks jullie rijkdom bepalen wij afro-surinamers tot hoever jullie mogen gaan met jullie geld in suriname.

    Als jullie "koelies" zo begaan waren met suriname, waarom zijn jullie ook zo massaal suriname ontvlucht in de jaren voor de onafhankelijkheid?. Omdat jullie bang waren voor de suprematie van de afro-surinamers na de onafhankelijkheid intreding.
    Als jullie "koelies" zo begaan waren met suriname waarom is het zo dat jullie een "Kafri" wel een "sranangmang" noemen en jezelf een "hindoestaan van india".
    In jullie "koelie"optiek en belevingswereld zijn de "kafries" immers de surinamers(sranangmangs). Of vergis ik mij ? Dus suriname (sranang) behoort toe aan de sranangmangs(surinamers). Duidelijk.
    Dus jullie zijn de eerste niet "sranangmangs" die gedeporteerd moeten worden uit suriname. Correct?

    Als jij problemen hebt met de aanwezigheid van afro-surinamers in suriname dan moet je mans (doorgaans zijn koelies dat niet) genoeg zijn om dit in suriname persoonlijk aan de desbetreffende bevolkingsgroep mede te delen. En ook moet je de desbetreffende leiders van het land zo aan spreken. En misschien jouw denkwijze ook aan sommige invloedrijke "negers" te vertellen. Dan zullen wij kijken dat je suriname nog uit kunt reizen. Stoere hindoestaan.

    De les dat ik hieruit trek, dankzij jouw, is het feit dat wij afro-surinamers moeten voorkomen dat de koelie,indiër meer macht in suriname gaat krijgen. En ook dat wij moeten voorkomen dat er meer van die slappe ruggegraadloze indiërs naar suriname geimporteerd worden om als slaaf te werken voor de zg.rijke drugs koelies.
    Ook moeten wij afro-surinamers ervoor zorgen dat wij geen produkten meer zullen kopen in een koelie winkel/onderneming. Heb je geen RESPEKT voor je mede burger dan visa versa ook NIET.

    Afro-surinamers worden jullie AUB wakker. Het motief van deze mensen hoeft geen verdere uitleg. Zij hebben alleen het geld. WIJ HEBBEN DE GEESTELIJKE RIJKDOM EN TROTS. Sranang is van ons(de afro's en de indiaanen).

    Ga aub in het woorden opzoeken wat het woord "neger " precies betekent. Want het woord slaat ook op jouw en je voorouders.

    JE MOET WETEN TEGEN WIE JE AAN SCHOPT.

    Ik wacht met smacht op je rancuneuze en NAZISTISCHE vanzelf sprekend ongefundeerde reactie

    G.Macnack

    Reactienummer: 138

    Datum: 23 januari 2006
    Naam: Minister Donner
    Onderwerp: Re: Fw: Reactie op uw bericht over klote negers
    E-mail: vragenaanministerdonner@minjus.nl
    Geachte heer,

    Uw e-mail is door de Directie Voorlichting van het Ministerie van Justitie ontvangen. Wij zorgen er voor dat uw bericht onder de aandacht van de minister zal worden gebracht.

    Met vriendelijke groet,

    Directie Voorlichting
    Ministerie van Justitie

    Reactienummer: 137

    Datum: 23 januari 2006
    Naam: Rene
    Onderwerp: Strategie Marokkanen
    E-mail: ***privacy***

    dat stukje had ik reeds gelezen.

    nieuw rechts....sorry maar daar heb ik geen hoge pet van op. de man michiel smit komt op mij over als een losbol, een zuipende gabbervriend die te open over zijn homo-zijn is en hoog van de daken inhoudelijk niks verkondigd...alleen maar geschreeuw.

    ik ben benieuwd naar het complete verhaal.

    veel succes

    Reactienummer: 136

    Datum: 23 januari 2006
    Naam: perez
    Onderwerp: Re: Fw: Reactie op uw bericht over klote negers hebben Suriname verrekt, (nu met toevoeging van bijlagen over wet tegen haatzaaien)
    E-mail: ***privacy***

    misschien kan die meneer er op gewezen worden dat er op dit moment een corruptie onderzoek aan de gang is in su. het gaat om het ministerie van openbare werken en verkeer. onder de verdachten zit er niet een afro amerikaan. tevens moet hij herinnerd worden aan de ramp met het slm toestel, is hij soms vergeten wie er toen aan het roer was? en, nou ja, hoeveel voorbeelden zij er nog nodig? anyway, die meneer moet maar in india gaan wonen, kan hij daar de bloemrijke bloemetjes buiten zetten.

    perez!!!

    Reactienummer: 135

    Datum: 22 januari 2006
    Naam: Borg [species 000031]
    Onderwerp: [Norton AntiSpam] [Notification] Re: Verdonk zet Algerijnse moslimterrorist uit
    E-mail: ***privacy***

    'BORG [species 000031]' posted the following comment:

    WIJ ZIJN DE BORG...

    U WORDT GEÄSSIMILEERD... VERZET IS DODELIJK !

    De BORG duld geen verzet !
    Stoer hindu-praat wreed afstraffen.

    HET COLLECTIEF HEEFT GESPROKEN...

    BORG tactische checksum programma gestart...
    Header: Species #000031
    Target: Species 0101010 (alias Dewanand)

    BORG CHECKSUM FORMULE:

    Oer Nederlander = X(Duitser²•Nationalist / Nazie)

    <=>

    X = √(Duitser²•Nationalist)/Reïncarnatie A. Hitler)

    Uitkomst:

    X = POEP HINDUSTANI DEWANAND !

    BORG CONCLUSIE:

    (X) BETER BEKEND ALS GROTE SLIJMBAL EN KONTEBEFFER IN RUIL VOOR EEN WIT VOETJE BIJ SPECIES #000031 EN WIL GRAAG EEN RECHTSE NAZIE HINDU-HOND WORDEN.

    BORG AKTIE:

    Species 0101010 (alias @Dewanand) bij het in gevangenschap nemen, met hoogste voorrang assimileren.

    Borg autorisatie code: H0101010x000031
    Borg security paswoord: ****************
    Extra assimilatie dossering nodig?: Ja
    Aanmelden in intergalactische database?: Ja
    karma herprogrammeren van Dewanand?: Ja

    Programma proces gestart...

    WIJ ZIJN DE BORG ...

    -------------
    name: BORG [species 000031]
    This is a comment on entry 'Verdonk zet Algerijnse moslimterrorist uit'

    View this entry:

  • http://www.multikulkrant.net/pivot/entry.php?id=199#borg_species_000031-0601222302

  • Reactienummer: 134

    Datum: 22 januari 2006
    Naam: John
    Onderwerp: Re: Fw: Reactie op uw bericht over klote negers hebben Suriname verrekt, (nu met toevoeging van bijlagen over wet tegen haatzaaien)
    E-mail: ***privacy***

    Hoi,

    Ben je het corrupte beleid van dhr. Lachmon soms vergeten ?
    Denk je dat je een constrieve discussie op gang brengt door de zaken
    zo eenzijdig te belichten. Ik kom bij veel hindoestanen en dikwijls op feesten en hoor
    dan altijd dat de "zwarte man" de schuld van alles is in Suriname.
    Ik verbaas mij altijd over dit soort beschuldigingen, maar begrijp ook dat als je niet bereid
    bent om naar alle factoren te kijken en bang bent voor enige zelfkritiek het wel heel gemakkelijk is om een groep te beschuldigen. En dan nog wil je een discussie laten losbranden terwijl de standpunten al ingenomen zijn. Denk je zelf dat dit soort uitlatingen er toe leiden dat je serieus genomen wordt ?
    Je pleit voor sterkere culturele banden met India en China en pleit voor een volledige keuze voor de Aziatische cultuur om de toekomst van dit land vele malen bloemrijker te maken. Ik begrijp de verbanden met de eerdere beschuldigingen niet maar dat zal wel komen omdat ik een 'witte" ben maar ik ben ervan overtuigd dat eenzijdig schuld geven en dan met vreemde verbanden te komen nou niet bepaald de startpunten zijn voor een bloemrijke discussie. Je noemt met name landen waar de economie inderdaad groeiend is maar die vooral bekend staan om hun enorme corruptie, noem je dat misschien bloemrijk ? Wat heeft Suriname aan winst geboekt onder het beleid van dhr. Lachmon ?
    Help mij jouw stellingen te begrijpen!!!

    Ik vind de aanhef trouwens ongelooflijk grof, beledigend en alleen maar aanzetten tot
    haat. Ik doel hiermede op de titel "klote negers".
    En waarom laat je "ons" niet de kritische tekst van dhr. Roy Groenberg lezen "
    Ik kan mij in ieder geval, helaas, vinden in de aanhef van zijn bericht en weet inmiddels
    ook dat jouw haat zaaien en discriminerende opmerkingen geen incident zijn maar helaas
    illustratief te noemen zijn voor een z.g. kritisch podium.
    Ik vind het jammer dat je deze route weer hebt gekozen
    groetjes, John

    Reactienummer: 133

    Datum: 22 januari 2006
    Naam: Clarence
    Onderwerp: RE: Fw: citaat wfor1186
    E-mail: ***privacy***

    Hi Roline,

    De schrijver schijnt niet op de hoogte te zijn van de bittere armoede waarin miljoenen Aziaten leven.Ze hebben het daar, in Azië, ook niet zo goed gedaan.

    Groetjes,

    Clarence

    From: roline redmond
    To: Roy Stewart
    CC: Geeta Bandhoe , Ronald Hiralal , Wilfred Campbell , Clarence Breeveld
    Subject: Fw: citaat wfor1186
    Date: Sun, 22 Jan 2006 15:56:26 +0100

    ----- Original Message -----
    From: roline redmond
    To: r koning
    Sent: Sunday, January 22, 2006 3:17 PM
    Subject: Re: citaat wfor1186

    Dag Rieke,

    Gelukkig wordt ik niet warm of koud van dit soort anonieme uitwerpselen.

    Ik denk ook niet dat je Surinamers zelf in beweging krijgt. We zijn als het erop aan komt een eigenzinnig volk. Hier stop ik geen energie in. Groet,

    Roline Redmond

    ----- Original Message -----
    From: r koning
    To: redmondr@wxs.nl
    Sent: Saturday, January 21, 2006 1:32 AM
    Subject: FW: citaat wfor1186

    Onderbuikventiel, tkn.

    ter info sorry
    ik heb het niet gelezen
    pak hem aan
    gr rosita

    Klote negers hebben Suriname verrekt

    Offeraar Dewanand
    Offercode wfor1186
    Offerdatum dinsdag 10 januari 2006

    Immigranten uit India en China
    Ik pleit er in principe voor om minstens tien miljoen immigranten te halen naar Suriname uit overbevolkte gebieden in India en China. Deze nieuwe bewoners moeten dan bewapend worden en de macht overnemen in dit land, om eenheid te creëren en om een nieuwe staat op te richten, met een Aziatische culturele basis. Dan zal er meer harmonie komen in Suriname. De negers zullen dan wel verdreven worden uit de elite, het leger en de politiek, maar zij zullen dan ook het meeste profiteren van de nieuwe welvaart, dankzij hardere en sterkere cultuurvolkeren uit Azië. Alleen op deze manier kan Suriname echt onafhankelijk en zelfstandig worden. Sterke Aziaten moeten dus hier werk van maken en snel handelen. De negers hebben niet het recht om een mooi land af te breken en alles te laten verloederen. Hindoestaanse netwerken moeten mijn visie serieus in overweging nemen en kunnen mij benaderen om het echt uit te voeren.

    Suriname is voor 70 procent Aziatisch
    De Surinaamse neger wil het liefst een zwarte Europeaan zijn, maar beseft niet dat hij als een vervuilend element wordt beschouwd in de Germaanse Europese Unie. Hij dient zich verder te beschaven en te kiezen voor Afrika, omdat daar zijn roots liggen. Doordat minstens 70 procent van Suriname van Aziatische origine is (Hindoes, chinezen, Javanen en indianen) moet het voor elke neger duidelijk zijn, dat Suriname een Aziatische cultuur heeft en tot Azië behoort. Europa heeft de zwartjes in dit land niet nodig en verschopt hen als gekleurde rioolratten. Is het niet oerstom van hen om toch als domme hondjes terug te kruipen naar Germaans Europa, en om dan telkens opnieuw weggemept te worden? De Europese identiteit heeft een Germaans karakter en dat zal altijd zo blijven. Dat is het volksrecht van elke raszuivere Europeaan. Zelfs ik moet dit accepteren en dien mij te conformeren aan de wil van de Germanen in de Europese Unie. Dit is geen racisme of nazisme. Nee, dit is het democratisch recht en het recht op zelfbeschikking als ras, volk of cultuurgroep.

    http://www.dewanand.nl/wfor1186.htm


    Reactienummer: 132

    Datum: 22 januari 2006
    Naam: Rene
    Onderwerp: strategie Marokkanen
    E-mail: ***privacy***

    hallo dewanand,

    Ik ben zeer benieuwd naar uw strategie om 1 miljoen marokkanen of meer uit europa te krijgen.

    wilt u mij het stukje toezenden of een melding sturen als u het geplaatst heeft.

    met vriendelijke groet

    René

    een re-imigratie toelage......

    Reactienummer: 131

    Datum: 22 januari 2006
    Naam: Ronald
    Onderwerp: Re: wetenschappelijke definitie jood
    E-mail: ***privacy***

    Is weer een prettige ervaring om te lezen.

    Ik vraag me af:

    "Hele Germaanse stammen werden uitgemoord en verkracht door deze eerste christenen en deze genocide leidde tot de kerstening van alle Germaanse volkeren op het Europese continent. Het hoogtepunt van dit christelijk (neojodendom) bloedbad was de Holocaust van negen miljoen Germaanse (spirituele) vrouwen, die levend verbrand werden. Opmerkelijk is dat de hedendaagse afstammelingen van deze Germanen dit niet herdenken en het zelfs niet onderwijzen op scholen."

    Welke was dit? Tijdens Romeinen? Tijdens Spaanse Overheersing?
    En hoe kom je aan die getallen?
    Te vinden op je site?

    Groet,

    Ronald

    Reactienummer: 130

    Datum: 22 januari 2006
    Naam: mr.drs. J.J. v.d. Gulik
    Onderwerp: Re: wetenschappelijke definitie jood
    E-mail: ***privacy***

    Interessante gegevens over het jodendom.

    Tegelijk onderschat je de invloed van de joden. Dat heeft mede te maken met nog steeds taboevorming rond joodse thema's. Je zou eens uitgebreid kunnen gaan spitten in het fenomeen neocons rond Bush en organisaties zoals de Aipac. Als je daar niet voldoende van op de hoogte bent, zul je stomverbaasd zijn over wat je dan allemaal aantreft

    mr.drs. J.J. v.d. Gulik

    Reactienummer: 129

    Datum: 22 januari 2006
    Naam: drs. m.j. van raaij
    Onderwerp: Re: wetenschappelijke definitie jood
    E-mail: ***privacy***

    met welke definitie van dit begrip dien je m.i. sinds er onder de nazi's een massamoord heeft plaats gevonden heel voorzichtig te zijn. inwoners van de staat Israël zijn Israëli's .wie het joodse geloof waar dan ook belijdt heeft democratisch recht op zijn synagoge, kledij etc. , zoals onder een democratie ieder geloof dat heeft.

    iedere onder welke vlag dan ook gevoerde verdachtmaking van " de joden ' maakt mij misselijk., wijs ik af. met wie dit ondersteunt wil ik niets te maken hebben.

    drs. m.j. van raaij

    Reactienummer: 128

    Datum: 21 januari 2006
    Naam: Stichting Eer en Herstel Betalingen
    Onderwerp: Re: Fw: Reactie op uw bericht over klote negers hebben Suriname verrekt, (nu met toevoeging van bijlagen over wet tegen haatzaaien)
    E-mail: eerherstel@hotmail.com
    Website:
  • www.stichtingeerenherstel.nl


  • Stichting Eer en Herstel Betalingen
    Slachtoffers van Slavernij
    in Suriname
    Geldershoofd 12, 1103 BG A’dam Z.O.
    Tel. 06-28926048, K.v.k. S216733
    Opgericht 9 januari 1997
    E-mail: eerherstel@hotmail.com
    Website: www.stichtingeerenherstel.nl


    Amsterdam, 21 januari 2006

    Geachte boze, haatzaaiende, rancuneuze en zeer racistische heer Dewanand,

    Het bestuur van stichting Eer en Herstel heeft uw onhindoeïstische, racistische en haatzaaiende tirade over de Afrikaans -Surinaamse mens die zoals de door u geadoreerde Germaans Europese Mens als ‘neger ’omschrijft, gelezen: zij moet u eerlijk zeggen dat het zeer veel onpasselijkheid te weeg heeft gebracht.
    Zij vraagt zich af wat de grote niet-racistische Hindoe, Mahatma Ghandi hiervan zou hebben gevonden: dit wat u propageert is niet wat Mahatma Ghandi de Hindoes wereldwijd heeft geleerd; ook in de Bagavad Ghita (Krishna) komt uw haatzaaierij niet voor.

    Zij heeft uw oproep inmiddels doorgestuurd naar haar advocaat om te onderzoeken op welke manier u en de uwen juridisch hierop aangesproken kunnen worden: weet u nog steeds niet dat ‘haatzaaierij’ in Nederland ten strengste is verboden?
    Voor de goede orde sluiten wij enkele artikelen over haatzaaierij hierbij in.

    Met Hindoeïstische groeten, Namaste!

    dhr. Roy Groenberg,
    voorzitter

    Reactienummer: 127

    Datum: 21 januari 2006
    Naam: Hilda
    Onderwerp: Re: Fw: Reactie op uw bericht over klote negers hebben Suriname verrekt, (nu met toevoeging van bijlagen over wet tegen haatzaaien)
    E-mail: ***privacy***

    Toch blijft het een feit dat "ALS DE ENE MENS OVER DE ANDER HEERST het ALTIJD TOT DIENS NADEEL IS" zoals in de bijbel staat, en dat is tot nu toe waar gebleken. Overal zie je mensen die aan de macht komen om de situatie te verbeteren, veranderen in hebzuchtige heersers (op enkele uitzonderingen na) .... Mooi zou het zijn als alle rassen in eenheid samen konden werken, zonder dat de éne op de andere neerkijkt, maar daar zijn we volgens mij nog ver af

    Groetjes

    Hilda

    Reactienummer: 126

    Datum: 21 januari 2006
    Naam: Dewanand
    Onderwerp: Re: Fw: Reactie op uw bericht over klote negers hebben Suriname verrekt, (nu met toevoeging van bijlagen over wet tegen haatzaaien)
    E-mail: waldo@wanadoo.nl

    Delft, 21 januari 2006

    Overig aanvullend commentaar op tekst 'Klote negers hebben Suriname verrekt.'

    U allen ontving een bezorgde mail van kaikusi over mijn tekst. Hier wat persoonlijk commentaar en verantwoording.

    Als Hindoeschrijver en onderzoeker wil ik het belang van alle levende wezens dienen. Het lot van het Surinaams volk gaat mij ook aan, omdat ik in dat land geboren ben. Ik weet dat het wanbeleid van vele negroide leiders de leefsituatie en welvaart van negers en het hele Surinaamse volk hebben verpest. Ik wil nu een maatschappelijke discussie laten losbranden over de toekomst van alle Surinaamse volksgroepen en pleit in principe voor totale verandering van de culturele toekomst van Suriname. Als Suriname sterkere culturele banden aangaat met India en China en volledig kiest voor een Aziatische cultuur, onder leiding van de 70 procent Aziaten in Suriname en Nederland, dan is de toekomst van dit land vele malen bloemrijker.

    Ik pleit niet voor uitsluting of discriminatie van de negroide en Westerse volkeren in Suriname, maar wil hun wel duidelijk maken dat hun rol uitgespeeld is. Hun integriteit moet gewaarborgd blijven in een nieuw Aziatisch Suriname onder leiding van Aziatische volkeren.

    De visies van Kaikusi op mijn persoonlijke betogen zijn onterecht, omdat er slechts een kritisch en bezorgd betoog in voorkomt. Hij dient te weten dat het vooral de negroide volkeren zijn die momenteel in diepe ellende leven in Suriname en dient blij te zijn dat ik juist de toekomst van deze mannen, vrouwen en kinderen wil verbeteren. Het lot van de minderbedeelden gaat mij ook aan.

    Negroide vrouwen en mannen hebben mij persoonlijk verzocht om hun lot te verbeteren tijdens mijn bezoek aan Suriname in het jaar 2000. Hierom heb ik het betoog over de omstreden negerleiders van Suriname gepubliceerd, geheel in het belang van de kanslozen in dit land, die rekenen op mijn steun en deskundigheid.

    Ik dank u allen. Elk commentaar wordt ongewijzigd gepubliceerd in het gastenboek.

    Dewanand
    Hindoeschrijver en onderzoeker
    waldo@wanadoo.nl
    Kritisch Podium Dewanand
    http://www.dewanand.nl

    ref tekst: Klote negers hebben Suriname verrekt.
    gepubliceerd in rubriek Suriname van Kritisch Podium Dewanand

    Reactienummer: 125

    Datum: 21 januari 2006
    Naam: Kaikusi
    Onderwerp: Reactie op uw bericht over klote negers hebben Suriname verrekt
    E-mail: ***privacy***

    Geachte boze, haatzaaiende, rancuneuze en zeer racistisch heer Dewanand,

    Hierbij ingesloten onze reactie n.a.v. uw bericht op uw website, genaamd Kritisch, Boos, Haatzaaiend, Rancuneus en Racistisch Podium Dewanand.

    Met vriendelijke Hindoeistisch groet;

    Namaste!

    dhr. Roy Groenberg (Kaikusi),

    voorzitter Stichting Eerherstel

    Reactienummer: 124

    Datum: 20 januari 2006
    Naam: anoniem
    Onderwerp: Re:citaat wfor1186
    E-mail: ***privacy***

    En dan nog iets ..... ik was wel geschokt van de titel hoor, mijn man is namelijk één van de weinige "hardwerkende" Surinaamse "NEGERS" en hij stond naast me toen ik mijn mail opende, nou! vond het niet leuk

    Hilda

    Reactienummer: 123

    Datum: 20 januari 2006
    Naam: Sanjai Kumar
    Onderwerp: Re:citaat wfor1186
    E-mail: ***privacy***

    Beste Waldo,

    Je spreekt je zelf tegen: bij de eerste.

    Bovendien zullen Hindoestanen en Chinezen niet naar Suriname willen. India en China groeien als (economische) mogendheden. Vandaar dat er gepleit wordt door de bakaras om chinees en Hindi te introduceren in het lespakket -> weer invasies van de bakaras en andere groepen (ook negers) in Azie. Daar zitten de Indiers en Chinezen niet op te wachten.

    Daarnaast zit het mooie Suriname in je herinneringen.

    Je vergeet ook: meer mensen in een bosrijke omgeving betekent ontbossing -> erosie -> en landverschuivingen en overige rampen.

    Je tweede punt spreekt de eerste tegen: Indianen mogen van Aziatische origine zijn. Maar zij vormen nu een eigen ras (huidskleur-groep) in Amerika. En zij willen netals de bakaras in Europa een zuiver ras zijn en blijven ook op sociaal-cultureel-hystorisch en genetisch gebied: zelfbeschikking van een groep/ras.

    Groetjes

    Sanjaikumar

    P.S. Je bent mijn evolutie verhaal vergeten in acht te nemen: klimatologische veranderingen en aardmagnetische omschakeling.

    Reactienummer: 122

    Datum: 20 januari 2006
    Naam: anoniem
    Onderwerp: Re: [Norton AntiSpam] Betr.: citaat wfor1186
    E-mail: ***privacy***

    Negers hebben een voortplantingsdrift van apen.
    Ze hebben een minderwaardigheidscomplex
    waardoor zij het liefst met een vrouw van een
    andere ras kinderen willen krijgen. Dit heb ik
    zelf waargenomen.

    Hoe is dit te verklaren??

    Reactienummer: 121

    Datum: 20 januari 2006
    Naam: dr. Koenraad Elst
    Onderwerp: E: [Fwd: [VRI] Indian scholar deciphers Indus script]
    E-mail: ***privacy***

    Jammer, Waldo,

    maar ik moet je teleurstellen. De "ontcijfering" door Kalyanaraman wordt door niemand ernstig genomen. Hij is gewoon een van de tientallen probeerders die mislukt zijn in de ontcijfering van het Indusschrift. De jongste theorie is trouwens dat de inscripties op de Induszegels, zonder uitzondering heel korte "teksten" van een zevental tekens, helemaal geen schriftsysteem vormen, maar een soort logo's of blazoenen zijn. Maar ook dat is slechts een hypothese. Niks geen "harde bewijzen", voorlopig.

    dr. Koenraad Elst

    Reactienummer: 120

    Datum: 18 januari 2006
    Naam: Egmond Codfried
    Onderwerp: Maurits Huygens
    E-mail: egmondcodfried@hotmail.com

    Den Haag, 18 januari 2005.

    Beste Waldo,

    Ik heb je recensie over mijn boek over Belle van Zuylen en andere ‘zwarte en gekleurde’ adellijke Europeanen gelezen. Het is de eerste keer dat iemand mij een ‘Afrocentrist’ noemt en mij aldus in een klein en benauwend hokje heeft gestopt.

    Ik ga er niet van uit dat zwarte mensen superieur zijn aan witten of anderen of dat er een rassenstrijd moet ontbranden. Wel moeten zwarte Europeanen deze zaken kennen en begrijpen dat slavernij slechts een smet van 500 jaar is op 10.000 jaar zwarte beschaving. Ik publiceer over de verborgen geschiedenis van zwarte en gekleurde Europeanen, vaak historische personen van naam, die een grote bijdrage leverden aan de Europese beschaving. Er was zelf eeuwenlang sprake van een zwarte en gekleurde elite in Europa waaruit ook zwarte koningen en keizers en pauzen voortkwamen. Door hen te verwitten d.m.v. vervalste afbeeldingen, kan men volhouden dat zwarten niet hebben bijgedragen aan Europa en dat zij allochtoon zijn.

    De waarheid is dat de Europese mens evenveel uiterlijke variatie vertoont als de volkeren in Afrika of Azië door de eeuwenlange instroom van Afrikanen en Aziaten sinds de klassieke tijd of eerder, maar dat men in Europa strenge Eurocentrische en racistische normen aanlegde waarop schilderijen werden geselecteerd. Personen die geen ‘verwit’ portret hadden laten maken werden wit overgeschilderd of zoniet verdween de zwarte afbeelding van deze personen. Aanwijzingen van zwarte Europeanen worden genegeerd.

    Nu blijkt bijvoorbeeld dat Huygensmuseum Hofwijck te Voorburg weigert een (kopie van een) portret van Maurits Huygens door Rembrandt te tonen tussen de andere familieleden van Constantijn Huygens. Hij is de oudere broer van Constantijn en lijkt sterk op een mulat. Volgens de conservator stelt hij het portret niet ten toon omdat “Wij niets weten van Maurits Huygens.” Maurits volgde zijn vader op als secretaris van de Raad van State. Het verbergen van zwarte en gekleurde voorvaders gaat anno 2005 dus gewoon door op kosten van de belastingbetalers die toenemend ook zwart of moslim of hindoe en gekleurd zijn.

    egmondcodfried@hotmail.com

    Reactienummer: 119

    Datum: 11 januari 2006
    Naam: Koenraad Elst
    Onderwerp: Re: nationale alliantie hoofdpunten]
    E-mail: ***privacy***

    Waldo,

    asjeblief, hou op met geladen grapjes van het type "Nieuwe Ariërs", en al dat andere Hitler-gedoe. Je gaat er niemand mee voor je winnen, tenzij gekken.

    Om je eigen bestwil, hou daarmee op!

    dr. Koenraad Elst

    Reactienummer: 118

    Datum: 11 januari 2006
    Naam: anoniem
    Onderwerp: nationale alliantie hoofdpunten
    E-mail: ***privacy***

    24 hoofdpunten.

    Voor een betere zorg voor onze ouderen.

    Tegen migrantenstemrecht.

    Voor Invoering van het referendum.

    Tegen snoepreisjes politici.

    Voor zwaardere gevangenisstraffen en de invoering van dwangarbeid.

    Tegen vijandige godsdiensten.

    Voor verplicht afkicken verslaafden.

    Tegen legbatterij eieren.

    Voor een verbod op producten vervaardigd uit kinderarbeid.

    Tegen de EU (grenzen weer dicht) en de Navo.

    Voor herstel van de Nederlandse christelijke normen en waarden.

    Tegen straatprostitutie.

    Voor een verbod op onnodige dierproeven.

    Jonge criminelen onder volwassenenstrafrecht.

    Voor een verbod op dubbele nationaliteiten.

    Tegen bont en leder waar dieren apart voor moeten worden geslacht.

    Doodstraf voor moordende pedofielen en verkrachters.

    Voor een verbod op kinderbesnijdenissen en ritueel slachten.

    Voor uitzetting van alle allochtonen, die zich niet aan willen passen of crimineel gedrag vertonen.

    Tegen de bio-industrie.

    Tegen opvang asielzoekers en gezinshereniging.

    Voor afschaffing van het gedoogbeleid.

    Tegen de afbraak van onze sociale voorzieningen.

    Voor hardere aanpak corruptiezaken.

    steun deze partij …girorekening 4534662 tnv. Nationale Alliantie, te Rotterdam onder vermelding ..verkiezingsfonds

    Reactienummer: 117

    Datum: 10 januari 2006
    Naam: Faroek Rai
    Onderwerp: rare dingen op Kritisch Podium Dewanand
    E-mail: ***privacy***

    Wat heb je voor rare dingen op je site staan??
    ZIJN DE Zaken waar wat je zegt????
    ik weet niet zeker maar ik neem aan van niet!!

    Want hirsie alie leeft nog hoor en ze is nooit opgepakt door rare mensen.

    Dus ik weet niet wat je van plan bent,.

    Straks ben jij iemand die met binladen te maken heeft????

    Dat weten wij niet??

    Maar ik zou het fijn vinden als je geen leugens op een site wilt plaatsen alvast bedankt;)

    Met vriendelijke groet,

    Faroek, Rai

    Reactienummer: 116

    Datum: 10 januari 2006
    Naam: dhr. Rasist
    Onderwerp: [Notification] Re: Meer illegalen door streng migratiebeleid
    E-mail: ***privacy***

    'Dhr. Rasist' posted the following comment:

    Zet alle Hollanders massaal het land uit en het (vol)probleem is meteen opgelost.

    We zouden Hollanders bijvoorbeeld bij hun Germaanse buren (Duitsland) kunnen dumpen want uit de duitse baarmoeders zijn ze toch al ontstaan en zo kan dus twee vliegen in een klap worden opgelost !

    Kandidaten kunnen zich voor deportatie alvast laten inschrijven bij Kritische Podium Dewanand of bij een van onze andere partners, Hofstad groep, Jan Maat BV, Geert Wilders NV en het rasisten overkoepelende orgaan, OHM.

    Namens,

    Dhr. Rasist

    ------------- name: Dhr. Rasist
    This is a comment on entry 'Meer illegalen door streng migratiebeleid'

    View this entry:
  • http://www.multikulkrant.net/pivot/entry.php?id=1003#dhr_rasist-0601101810

  • Reactienummer: 115

    Datum: 10 januari 2006
    Naam: Thor (zoon van Odin)
    Onderwerp: [Notification] Re: Adolf Hitler reïncarneert in 2006
    E-mail: ***privacy***

    'Thor (zoon van Odin)' posted the following comment:

    Ik heb van mijn intergalactische contacten vernomen dat de kerkelijke priester, Dewanand in het jaar 2128 zal terugkeren op aarde om zijn fasistische kritiek podium te heroprichten. Ik weet alleen niet de exacte data en tijd, dat hebben mijn intergalactische contacten mij niet doorgegeven.

    Auteur: Thor (zoon van Odin)
    Bron: Kritische Podium Dewanand
    Offercode: Hindu_fictie0000AE23F_0x00020
    Paswoord: Dewanand007
    Industrie: Bollywood
    Land: India (voorheen Islami Indië)

    -------------

    name: Thor (zoon van Odin)
    This is a comment on entry 'Adolf Hitler reïncarneert in 2006'

    View this entry:

  • http://www.multikulkrant.net/pivot/entry.php?id=1023#thor_zoon_van_odin-0601101434

  • Reactienummer: 114

    Datum: 9 januari 2006
    Naam: Nora
    Onderwerp: Re: meisjes worden al vernietigd
    E-mail: ***privacy***

    nou nora,

    het is veel dramatischer hoor.

    in china is het bekend dat minstens 40 miljoen mannen geen vrouw zullen vinden in de komende tien jaar. dit betekent dat er in china zeker minstens 40 miljoen meisjesbabies vermoord zijn. in india is dit zeker meer, omdat het toezicht minder streng is. kan dus zijn dat er in india zeker 50 miljoen meisjesbabies vermoord of geaborteerd zijn. toch vreselijk?

    aangaande mijn plan om 50 miljoen radicale moslims in te vriezen het volgende. lees mijn openbare brief aan een radicale hindoe.

    Uit gastenboek Reactienummer: 45

    Aan: dhr. Shailesh Biere
    Den Haag
    Nederland

    Onderwerp: invriezen vijftig miljoen moslims (tekst wfor1157)

    Kenmerk: L946.doc / Shailesh Biere, betr. wfor1157 invriezen moslims, online reactie / za100905

    Delft, zaterdag 10 september 2005

    Beste Shailesh,

    Ons misverstand betreffende tekst met offercode wfor1157 is nu opgelost zo te zien.

    Ik moet eraan toevoegen dat het invriezen van de vijftig miljoen moslims niet mag geschieden, voordat wetenschappelijk voor de volle honderd procent is aangetoond dat zij over honderd jaar opnieuw tot leven gewekt kunnen worden in dezelfde fysiologische toestand als tijdens het invriezen. Ik pleit dus niet voor het vermoorden of vergassen van vijftig miljoen moslims, zoals Adolf Hitler dit had toegepast op 5,1 miljoen Joden.

    Als Hindoe moet ik inderdaad een stapje verder nadenken, om grotere problemen te voorkomen. Hindoeistisch denken is in wezen futuristisch, waarbij harmonie met al dat leeft centraal staat.

    Wij moeten samen toch gaan werken aan een superoplossing van het moslimprobleem, in het belang van alle levende wezens. In wezen betekent dit dat wij Hindoes moeten groeien en anderen moeten stimuleren om ook verder te groeien. Immers vrede is een wederzijds groeiproces.

    Ik hoop dat ons misverstand nu bijgelegd is.

    Namaskar,

    Dewanand
    waldo@wanadoo.nl
    Kritisch Podium Dewanand
    http://www.dewanand.nl

    Ps

    Mijn eerste brief aan jou stuur ik via email. Het is digitaal ondertekend met kenmerk L946.doc in mijn administratie. Deze hele brief staat ook in mijn gastenboek en onder wfor1157 als mijn reactie op ons telefoongesprek van vanmiddag.

    noot
    ik pleit dus niet voor het vermoorden van vijftig miljoen moslims.

    veel succes en levenswijsheid in 2006.

    uw reactie plaats ik anoniem in het gastenboek. mail gerust uw kritiek op het hindoeisme, want kritiek is altijd nuttig in onze harde en onrechtvaardige wereld.

    groeten,

    dewanand

    nora woolschot wrote:

    > geachte dewanand,
    >
    > in india zijn de afgelopen decennia mogelijk 10 miljoen meisjes zonder medische redenen geaborteerd.
    >
    > trouw 9 01 2006
    >
    > u spreekt over de mogelijkheid om 50 miljoen moslims in te vriezen. bovendien spreekt u over de zegeningen die het hindoeisme aan de wereld kan brengen. hoezo?

    >
    > vriendelijke groeten, nora woolschot



    Reactienummer: 113

    Datum: 6 januari 2006
    Naam: Lex
    Onderwerp: Dewanand home kritisch podium
    E-mail: ***privacy***

    Delft, 6 januari 2006

    Aan: Home Kritisch Podium Dewanand

    Zeer geachte Heer:

    Met grote bewondering en belangstelling heb ik uw uiteenzettingen op Internet gelezen.

    Hierbij heb ik een vraag: In uw tekst over: "Adolf Hitler is de mesias van de Joden" schrijft U dus meerdere malen het woord Joden. Zoudt U zo goed willen zijn hierbij een wetenschappelijke definitie te geven van het woord/begrip Jood (joden) en en ook de wetenschap/discipline waarin tegenwoordig colleges worden gegeven en waar ter plaatse een anthropologische wetenschappelijke definitie van het woord/begrip jood/joden wordt gegeven.

    U bij voorbaat dankend,

    lleeuw61@hotmail.com

    noot dewanand

    zie antwoord op deze vraag in tekst:

    Wetenschappelijke definitie Jood

    Offeraar Dewanand
    Offercode wfor1187
    Offerdatum dinsdag 17 januari 2006
    deeplink:
  • http://www.dewanand.nl/wfor1187.htm

  • Reactienummer: 112

    Datum: 9 januari 2006
    Naam: Mijn Kampf
    Onderwerp: [Notification] Re: Multikul Top 10 2005
    E-mail: ***privacy***

    'Mijn Kampf' posted the following comment:

    Dewanand! Als het zover is ga jij ook de rest achterna. Terug naar je hindoe afval land. Je kunt wel blijven slijmen en doen of je rechts bent en het goed heb met nederlend. Maar Inferieure bruine slijmbal dat je er bent. Ik heb verschillende stukken die jij ingezonden heb op moslim site's gelezen en daar blaas je anders van de toren. Daar zit je te lullen dat de islam zo goed is

    en dat je de blanken haat en dat je een verbond wil sluiten met de islamieten. Ik heb dan liefer te maken met islamieten dieblijven teminsten achter hun zaak staan. Maar jij slijmbal bent net een kameleon je verandert op elke site van kleur.Dit onder motto van onderzoek!! Hahaha Je bent niets anders dan een Kakkerlak die hier populair wil maken met je rotte hindoe geloof. O ja hoe zit dat ook weer in je hindoe geloof over dat kastenstelsel en dat in sommige delen van india na de dood van de man ook de vrouw op de brandstapel ging n( was een paar jaar geleden op het nieuws) In mijn ogen zijn jullie de joden van azie. Dus uitroeien. Slijmbal

    -------------
    name: Mijn Kampf
    This is a comment on entry 'Multikul Top 10 2005'

    View this entry:

  • http://www.multikulkrant.net/pivot/entry.php?id=1027#mijn_kampf-0601090938

  • Reactienummer: 111

    Datum: 3 januari 2006
    Naam: Avinash
    Onderwerp: RE: [Fwd: [mukto-mona] Resource from LGBT Hindus: The Gay and Lesbian Vaishnava Association]
    E-mail: ***privacy***

    hmmm... ben het niet eens met dat de ziel vrouwelijk nog mannelijk is, maar goed.

    Ik heb trouwens een leuk stukje in canto 4 of 5 van het Shrimad Bhagavatam gelezen over hoe tijdens de schepping parampita Brahma ji wezens voortbracht uit zijn achterste die zo verzot waren op sex dat ze achter Brahma zelf aanrenden. ha ha ha.

    anyway, hoe maak je het Waldo? Met mij gaat het zn gangetje. druk met werk enzo.

    Ram ram,

    Avinash

    Reactienummer: 110

    Datum: 3 januari 2006
    Naam: Egmond Codfried
    Onderwerp: De etnische identiteit van Rembrandt van Rijn
    E-mail: egmondcodfried@hotmail.com

    OPEN BRIEF

    Aan de directie van Museum de Lakenhal te Leiden

    Den Haag, 3 januari 2006.

    Inzake: de etniciteit van Rembrandt van Rijn

    Beste directeur/ conservator,

    Ik denk dat het Rembrandtjaar ook een groot financieel succes zal zijn want ik betaalde met de NS kortingskaart, euro 20 voor twee personen voor de expo in de Lakenhal in Leiden. Helaas wordt ondanks de prijs van bijna Nf 45 het mysterie niet ontrafeld en weten wij nog steeds niets concreets over het uiterlijk van de ouders van Rembrandt. En dat is zo vreselijk raar. Ik geloof daarom dat wij het niet echt willen weten!

    Lang voordat ik was geboren waren er reeds mensen die wisten of geloofden dat Rembrandt een zwarte en gekleurde identiteit had gezien zijn grote neus en kroes haar. Sommige van zijn vermoede zelfportretten tonen zelf een mulat! Vooral zijn gegraveerde zelfportretten tonen zijn zwarte en gekleurde etniciteit. Maar ook als je let op de vele zwarten en kleurlingen (ik tel minstens 25 stuks in zijn oeuvre) en vele Oosterse figuren die hij schilderde en de etnische families waarmee hij connecties onderhield zoals de familie van Goor, Trip, Six etc.

    Het werk van zijn vriend Jan Lievens toont vele zwarte en gekleurde mensen zoals de pikzwarte Jan Vos. ‘De opwekking van Lazarus’ en ‘De doop van de eunich’ werden geschilderd in opdracht van zwarte Hollanders die wilden aangeven dat zij evengoed Christenen zijn, ondanks hun uiterlijk. Het stuk over Lazarus met de pikzwarte vrouw in het midden door Lievens was in het bezit van Jan Jacobsz Hinlopen, een zwarte en gekleurde familie (in de 17e eeuw). Vandaar ook de vele stukken van de aanbidding door de drie koningen met de zwarte koning prominent afgebeeld welke besteld werden door zwarte en gekleurde Hollanders.

    De schilderijen van Rembrandt’s familie geven wellicht meer informatie over zijn zwarte en gekleurde etniciteit en zijn daarom weggemaakt, overgeschilderd, geanonimiseerd of verstopt in geheime collecties. Want hoe zit het met zijn andere familieleden? Zijn die ook nooit afgebeeld? Hij had toch een schilderende neef Pluym? Ik houd het erop dat de grootste schilder, de Vaderlandse Held, voor de mensen in de 19e eeuw geen zwarte man mocht zijn en wij zitten nog steeds met deze vreselijke erfenis opgescheept.

    Terwijl ons land met de dag verkleurt en Rembrandt en vele andere bekende historische Hollandse personages een uitstekend bindmiddel zouden kunnen zijn. Alle mensen in Nederland zouden zich kunnen identificeren met Rembrandt als men ophoudt hem tot een symbool van een soort superieure witte cultuur te maken. Europa is zowel cultureel en etnisch vanaf het begin een mengsel geweest en het wordt tijd dat wij dit bevrijdende gegeven niet langer verborgen houden.

    Ik zie gaarne uw reactie tegemoet.

    Vriendelijke groet

    Egmond Codfried

    Reactienummer: 109

    Datum: 3 januari 2006
    Naam: John
    Onderwerp: Re: citaat 2006 Hindoestrijder
    E-mail: ***privacy***

    Hoi,

    Lekker om zo het jaar te beginnen. Wat is eigenlijk het verschil met de Koran v.w.b. agressie ?
    Je kunt dit alles net zo goed gebruiken als excuus of rechtvaardiging bij het gebruik van geweld.
    Ik ben nog steeds een onnozel mens want ik blijf geloven in vrede en wijs de strijd
    altijd af tenzij je je echt moet verdedigen. Alhoewel dat al een zeer rekbaar begrip is.
    Ik heb nu eindelijk de Bhagavad Gita uit en vind het een zeer lezenswaardig boek maar
    ook een boek wat erg veel ruimte biedt voor interpretatie waardoor zijn zwakte weer
    aan het licht komt. Iemand met een vervuilde geest zal de geschriften interpreteren vanuit
    zijn perceptie en dat kan heel goed zijn maar ook heel slecht uitwerken. Er zijn nog steeds
    teveel pandits die denken zij zij zelf een incarnatie van God zijn en zij voelen zich verheven boven de gewone mens en stralen dat ook uit.

    Waldo ik hoop dat het jaar 2006 jou en je vrouw heel veel geluk en de nodige voorspoed zullen brengen. Ik wens niemand alle voorspoed toe omdat alle voorspoed meestal deels over de rug van een ander gaat.

    Maar ik heb de indruk dat jullie nu wel genoeg ellende op je nek hebben gehad waarbij ik wel het idee heb dat je daar deels zelf verantwoordelijk voor bent.

    groetjes, John ----- Original Message -----
    From: waldo
    To: undisclosed-recipients:
    Sent: Monday, January 02, 2006 3:10 PM
    Subject: citaat 2006 hindoestrijder

    WEBpublication EBOEK WOIII / EPAGE 2
    WOIII, deel 2
    Invriezen alle radicale moslims
    hier een citaat voor 2006

    De ultieme Hindoestrijder
    Het is voor een Hindoestrijder noodzakelijk om te strijden voor de Dharm en de beschaving te laten zegevieren over de onbeschaving. Volgens de Bhagavad Gita zal Krishna incarneren op aarde als een avatar op momenten dat de Dharm totaal vernietigd is, om een nieuw tijdperk (Yuga) te starten. Maar meestal zal Krishna het weke hart van de gelovigen vullen met het verlangen om te strijden voor het behoud van de Dharm, precies zoals hij deed met Arjuna tijdens de oorlog in Kuruksetra van ruim 7000 jaar geleden. Dit betekent dat Krishna meestal besluit om de mens te leren wat Dharm is en waarom het noodzakelijk is om te strijden voor het behoud van de Dharm. In de Bhagavad Gita is dit duidelijk uiteengezet en aan het eind vertelt Krishna doodleuk dat Arjuna zelf moet kiezen, omdat hij een vrije wil heeft, om te doen wat hij wil. Dit maakt de Bhagavad Gita tot een niet-doctrinistisch geschrift, maar tot een religieuze filosofie, van het hoogste en zuiverste niveau dat bijna buitenaards van karakter is. De zuiverheid van de Bhagavad Gita heeft mij geraakt en getransformeerd tot een echte Hindoe fundamentalist, die altijd voor het behoud van de Dharm kiest.

    hele tekst via deeplink:

  • http://www.dewanand.nl/wfor1157.htm

  • Reactienummer: 108

    Datum: 3 januari 2006
    Naam: Frans
    Onderwerp: RE: Subh Naya Saal
    E-mail: ***privacy***

    Beste Waldo,

    Dank je voor je beste wensen voor het jaar 2006. Ik daarentegen wens je een eenmalige en zeer langdurige goede toekomst toe die het overbodig maken om elk jaar weer aan dit volksvermaak van wel of niet gemeende gelukswensen deel te hoeven nemen. Alle voortekenen wijzen er echter op dat wij mensen een zeer moeilijke tijd tegemoet mogen gaan zien. De strijd om de broodnodige eerste levensbehoeftes zal hoog op gaan laaien. Energie en schoon water en een redelijk gevulde maag is datgene wat steeds meer mensen zullen moeten gaan ontberen. Rijk nog rijker en arm nog armer. Gerechtigheid zal pas komen als men afstand zal kunnen gaan nemen van menselijk zelfbelang. Zodra wij zover zijn dan zullen wij eerst robots moeten gaan worden daar zelfbelang een menselijke trek is.

    De 1 meer dan de ander. Ik heb er gelukkig niet zo heel erg veel last van en beschouw mijzelf dus zeer gelukkig hiermee. Geheel ontmenselijkt ben ik echter helemaal niet. Mijn vriend (het varkentje) Samuel Mohammed gaat het zeer goed. Gelukkig was hij ook echt een mini-varken zoals mij verteld was bij zijn aankoop.

    Het ga je goed beste Waldo………..Frans

    Reactienummer: 107

    Datum: 30 december 2005
    Naam: J. G.
    Onderwerp: prachtige site
    E-mail: ***privacy***

    geachte heer,

    Deze site bewust voor 100% op waarheid
    ik heb ook zo'n ongelofelijke hekel aan moslims
    ze kijken je altijd vuil aan en soms roepen ze: ga toch terug naar je eigen land.

    Dit doet me echt zo pijn ze denken dat nederland hun land is geworden en hebben geen respect voor nederlandse meisjes.

    laast zat ik in de trein zat er weer zo'n groep van die viezerikken in de trein ze waren weer allemaal aan het roepen naar onze nederlandse meisjes.

    Ik eil dat die k*t allochtonen volgoed verdwijnen en wil er ook graag aan mee werken ze moeten hetzelfde overkomen dan wat hitler bij de joden heeft gedaan.

    EIGEN VOLK EERST!

    p.s graag geen pers gegevens van mij vermelden

    Reactienummer: 106

    Datum: 22 december 2005
    Naam: Reinoud
    Onderwerp: Re: nu.nl/algemeen | Moord en doodslag in grote steden explosief gestegen
    E-mail: ***privacy***

    Ja nederland gaat echt naar de kanker!!!! Maar het is ook echt een ellende in Nederland weet je.

    Ik spreek mijn complimenten uit over het artikel over europa wat naar de kanker gaat. + de verenigde staten. Weet je: het kan nog best wel eens zo zijn dat China die idioten van Al_qaida steunt. En vergeet Rusland niet!!! Misschien staan de al_qaida terroristen in het geheim wel aan de russische kant. Of Al_ qaida zijn amerikanen, heel vaag wat Al_qaida precies is.

    Hier in Iran noemt men de Wahabieten van Al_qaida niet eens moslims. Ik ben het daar ook zeker mee eens.

    Ook jouw artikel over Al_qaida nederland, ik heb me slap gelachen. Allah hu akbar en ik ben z'n hoer. Wat een stel kneuzen die "terroristen"

    Nee geloof me dit terrorisme is geen Islam, het is een zionistische uitvinding, maar de motieven van de zionisten zijn mij onduidelijk.

    In de nabije toekomst zullen de relaties tussen India en Pakistan flink verbeterd worden, door toedoen van de Olie handel uit iran. Beide landen Pakistan en india kunnen profiteren van deze oliehandel als ze samenwerken. Islam en hindoeisme zijn dus genoodzaakt om elkaar de hand te schudden binnenkort. Dit moet en zal gebeuren. Ik weet alleen niet hoe dit in werk gebracht moet worden. Ik denk zelf dat de oplossing in de Indiase Perzische geschiedenis te vinden is. De perzische mongol keizer, de machtigste beste keizer die india ooit gekent heeft: AKBAR. Hij maakte zijn eigen religie op grond van een sufi orde. Iedere religie was welkom en werd als gelijke beschouwd.

    Misschien heb ik hier een taak in dit proces. Wie weet.

    Ga binnenkort (over 3-6 maanden) eens kijken in India. Ik ken daar iemand een hindoe, die ook het feit inziet dat Islam en hindoeisme beter af zijn als ze elkaar de hand gaan schudden. stap 1) Hindoeisme moet door de islam gezien gaan worden als een religie van het boek. De familie religie van Hindoeisme, zoroastrisme, wordt in Iran al beschouwd als een religie van het boek, de stap om Hindoe cultussen gelijk te behandelen is dus een kleine stap. Hindoes moeten op hun beurt ees ophouden met al die stigma's over de islam.

    India Iran Pakistan (irak) zouden eigenlijk een grote pact moeten sluiten zoals de EU.

    Zou de wereld een stuk beter maken lijkt mij

    Groet Reinoud

    Reactienummer: 105

    Datum: 22 december 2005
    Naam: Transhindu, Anil
    Onderwerp: Re: gastenboek
    E-mail: ***privacy***

    Hallo Dewanand,

    Transhindu is een samentrekking van de begrippen

    transhumanisme en het Hindoeisme/de Hindoestaanse gemeenschap.

    Transhumanisme is de filosofie dat we ons kunnen, en daarom ook dienen, verder te ontwikkelen naar hogere niveaus, op fysiek, mentaal en sociaal gebied door gebruik te maken van rationele methoden.

    We zijn bezig met wat artikelen maar het neemt allemaal wat meer tijd dan we gedacht hadden. Vandaar dat we even wat experimenteren met wat losse links naar allerlei berichtgevingen over vooruitgang bij Hindoestanen.

    > vaak constateer ik dat bruine en zwarte hindoestanen mij totaal niet
    > kunnen begrijpen, omdat zij nog onderontwikkeld zijn en op apenniveau
    > existeren. merken jullie dit ook?

    Apenniveau lijkt me wat kort door de bocht, wel merk ik dat er een groep
    Hindoestanen is die vooral plezier belangerijk vindt in het leven, ze preferen
    een soort van hedonistische, korte termijn levensstijl...

    Transhindu moet een kenniscentrum worden voor Hindoestanen die de gemeenschap omhoog willen trekken.

    Ik denk dat het probleem nu is dat veel jongeren ( en sommige ouderen ) zich schamen voor hun cultuur en hun Hindoestaan-zijn en zich er daarom radicaal vanaf willen zetten en zich verschuilen achter een masker van een onzedig, normen en waardenloos, zielloos en doelloos bestaan.

    Ook de verhuizing van India naar Suriname en van Suriname naar Nederland heeft alles zo complex gemaakt dat veel nu geen richtlijnen in het leven meer hebben.

    Wie ben ik? Waar hoor ik bij? Wat moet ik doen met mijn leven?

    Ik denk dat het antwoord van de laatste vraag ligt in (extreme)vooruitgang. sleutelen aan jezelf en aan je gemeenschap.

    Misschien ligt het antwoord in een prestatiecultuur zoals die van de Joden en Japanners. Maar dan wel op een solide, vredelievende en Hindoeistische basis.

    Alvast een gelukkig nieuwjaar,

    Anil

    Reactienummer: 104

    Datum: 17 december 2005
    Naam: Egmond Codfried
    Onderwerp: De vergeten zwarte Europese voorouders
    E-mail: egmondcodfried@hotmail.com

    Aan de Voorzitter van de Stichting Adelsgeschiedenis te Utrecht Den Haag, 18 november 2005.

    Weledele Gestrenge Heer/ Vrouwe,

    Gaarne informeer ik u dat elk volk zo zijn taboes heeft en ik meen als Surinaamse Nederlander ontdekt te hebben dat vandaag, witte Hollanders en vooral de adel en afstammelingen van regentenfamilies doodsbang zijn dat de wereld te weten komt dat hun voorouders zwart en gekleurd waren. Dit is heel vreemd, in deze tijd, terwijl wij ook weten dat de mensheid in Afrika ontstond en Afrika en Europa binnen ‘kusafstand’ van elkaar liggen. Het is niet aannemelijk dat Afrikanen slechts éénmaal de weg vonden naar Europa en dat Europeanen niet terugkeerden naar Afrika.

    De ‘zwarte en gekleurde Europese natie’ was zwart vanwege een zwarte Europese identiteit die hen verbond met Afrika en de eerste pikzwarte piramidebouwers. En zij waren gekleurd omdat zij behoorden tot een ‘endogaam, gefixeerd mulattenras.’ Ik tref daarom naast veel witte afbeeldingen ook zwarte afbeeldingen van dezelfde Europese regenten, ridderlijke, adellijke, koninklijke en keizerlijke personen met een donkere huidkleur, opvallende haakneuzen, grote bossen gekruld haar, dikke lippen en soms subnasale prognastie zoals Keizer Leopold I Habsburg, Friedrich van Hessen Eschwege, Charlotte Sophie van Mecklenburg Strelitz, Ludwig van Beethoven, Liotard, Lorenzo de Medici, Charles II Stuart, Lodewijck XIV en Francois van Aerssen.

    Vanwege de toestand in Nederland en in de rest van de wereld geloof ik dat alleen maar de onthulling van de zwarte voorouders, die zo een grote bijdrage leverden aan Europa en Nederland, kan leiden tot integratie van zwarte en gekleurde Europeanen. Want hiermee wordt bewezen dat wij allemaal gelijkwaardig zijn en afstammen van zwarte voorouders. Tevens blijkt dat veel zwarten en gekleurden van naam als Jan Vos, Huygens, van Baerle, Huydecoper, barones Belle van Zuylen, Johan de Witt, Marnix van St. Aldegonde en baron van der Duyn van Maasdam een grote bijdrage leverden aan Nederland, waarmee de fictie dat zwarten geen bijdrage leverden aan de Europese beschaving uit de wereld kan worden geholpen.

    Onderkenning van deze etniciteit verklaart veel familiebanden, huwelijken, vriendschappen, zakenrelaties, geografische verplaatsingen en andere geschiedenisfeiten. Ik denk hierbij aan de huwelijken tussen de families Oranje Nassau, Stuart, van Aerssen, De Witt, van Tuyl van Serooskerken, Huydecoper, van der Duyn, Van Wassenaer, Trip, Huygens, Valckenier en Van Boetzelaer, die in oorsprong zwart waren. Ook geloof ik dat de hugenoten afstammelingen zijn van de naar Zuid Frankrijk verdreven Spaanse Moren die zwart en gekleurd waren en ik denk o.a. aan de zwarte D’Hermenches en Benjamin Constant. Daarna gingen hugenoten naar de kolonies waar de Surinaamse gouverneurs leden waren van de zwarte en gekleurde Europese natie. De make-up en pruikenmode en haarpoeder worden dan begrijpelijke overlevingsmechanismen voor zwarte en gekleurde hovelingen om geen aanstoot met hun zwart gelaat en zwarte haar te geven.

    Tevens kan dan vastgesteld worden dat veel schilderijen geen juiste weergave zijn van de kleur en de etniciteit van vele adellijke voorouders, omdat de schilders en de zitter onderworpen waren aan esthetische opvattingen die dicteerden dat een zwarte huid ‘bad complexion’ was en net als schele ogen, flaporen en een bochel, niet werden afgebeeld. Toch bestaan er afbeeldingen die een grote schoonmaak hebben doorstaan, een soort 19e eeuwse beeldenstorm, waarbij alle voorouders wit werden gemaakt en hun zwarte portretten verstopt in geheime crypten, vernietigt, overgeschilderd, anoniem doorverkocht en nieuwe portretten aangemaakt of op de vrije markt gekocht en van een familiewapen voorzien. Bij veel portretten in ons land heeft men inmiddels vastgesteld dat het gezicht is overgeschilderd, zonder bekende reden. Ik ga ervan uit dat men het gezicht heeft gewit. Ook toont men ons vaak kopieën zonder aan te geven waar het origineel is.

    In mijn overtuiging leef ik in een land waar men gemeenschapsmiddelen, media en wetenschappelijke instituten gebruikt die zijn opricht om geschiedvervalsing te plegen en met alle middelen de geschiedenis van de zwarte en gekleurde Europeanen te verbergen. Hoe kunnen wetenschappers trots op zichzelf zijn als zij niet de waarheid zoeken, maar de waarheid verbergen? En daarmee ons naar een catastrofe leiden, want de ‘zwarte andere’ die onverbeterlijk ‘slecht, dom, dierlijk en lelijk’ is zal hoe dan ook geëlimineerd moeten worden in een nieuwe holocaust.

    De waarheid is dat Europa schatplichtig is aan met name de Moorse voorouders die als personen functioneerden als cultuurdragers en de Renaissance teweeg brachten.

    Hoogachtend.

    Egmond Codfried

    Reactienummer: 103

    Datum: 17 december 2005
    Naam: Egmond Codfried
    Onderwerp: leuk
    E-mail: egmondcodfried@hotmail.com

    Beste W,

    Elke schrijver is een woordkunstenaar, maar ook een visionair.

    Dit is een leuke reactie van jouw. je bedrijft satire door overdrijving. Je zou een soort schrijver als die van 'Gullivers reizen' moeten worden waar je absurde werelden droomt om je medemens een spiegel voor te kunnen houden. Helaas lijkt het soms alsof je geen onpartijdige commentator bent met liefde voor de hele mensheid, maar eng partijbelang of eng etnocentrisme vertegenwoordigt.

    Egmond

    Originally posted by dewanand

    Vroeger begreep men beter hoe een unie gebouwd kon worden. Men stuurde gewoon een leger en veroverde het hele land. Er waren geen high tech kanalen om een unie te vormen. Alleen de taal van geweld en soldaten telde mee. Misschien moet de Europese Unie weer praktischer nadenken over toetreding van niet-westerse landen.

    Om Turkije in te lijven bij de EU is het misschien beter om de traditionele methode te volgen. Een Europees miljoenenleger kan dan Turkije aanvallen en supersnel inlijven, waarna het turkse leger gewoon ontmanteld wordt. Dan kan de verwestering van Turkije goed georganiseerd worden. Het hele begrip turk moet dan binnen tien of twintig jaar totaal verdwijnen van de aardbodem, volgens het principe Big eat small. Dat is echt kapitalisme en de enige manier om meer lebensraum te krijgen voor Europa.

    de traditionele aanpak is misschien beter, want zo verander je heel snel de denkwereld van een heel volk en je kan ook supersnel alle turkse vrouwen verwesteren.

    Turkije zal gewoon opgeslokt moeten worden om lid te worden van de EU. NIets economie, gewoon radicale assimilatie en vernietiging van alles wat er turks uitziet.

    dus terug naar de goede ouwe tijd, toen mannen nog echt mannen waren en vochten om de vrouwtjes te veroveren.

    Dewanand

    Reactienummer: 102

    Datum: 16 december 2005
    Naam: S. Toewar
    Onderwerp: Re: reacties online
    E-mail: ***privacy***

    Hallo Dewanand,

    Ik zit momenteel in India en was van plan om hier ook te settelen.

    Het feit is nu eenmaal, dat er voor mensen zoals ik en vele andere buitenlanders m.n. Hindoes (nederland is een anti-hindoe land) geen mensenrechten zijn.

    Daarnaast zit ik hier, aangezien evolutie nog steeds aan de gang is: aardmagneet schakelt om de 100 a 200 duizend jaar. Dit betekent grote evolutiesprongen. N.B. genen zijn electro-magnetische schakelaars. Kleine evolutiesprongen ontstaan door klimatologische veranderingen (om de 10 duizend jaar). Indirect wetenschappelijk bewijs is er al: gravitatiekracht nodig voor voortplanting en ontwikkeling. Alle twee zijn nu aan de gang: sub-soorten en soorten sterven uit en nieuwe worden gecreeerd. Evolutie is altijd in 3 fasen:

    1) de mens: omderling gemengde relaties. Echter sociaal (identiteitscrisis bij nageslacht, en een van de twee in de relatie gaat domineren en biologisch (toename onvruchtbaarheid, en afname aanpassingsvermogen: alles hetzelfde, dan is een dood punt bereikt). (Internationaal onderzoek)

    2) muildier (mix tussen een paard en een ezel), liger (mix tijger en leeuw) zijn altijd onvruchtbaar. Geografisch van elkaar gescheiden (alleen door de westerse mens samen gebracht voor paring) ze stimuleren elkaar genetisch niet.

    3) afrikaanse aziatische olifanten, neushoorns, nijlpaarden: geografisch en daardoor qua reproductie genetische en feromonaal (sexuele hormonen ter identificatie van soort en sexe ook in combinatie met overige lichaamschemische geuren de geslachtrijpheid en gezondheid van een soort) interactie van elkaar gescheiden: geen conceptie (IVF) mogelijk, ze voelen zich niet eens sexueel tot elkaar aangetrokken.

    Daarom mijn advies om te overleven: wees in het gebied van genetische oorsprong zeker als evolutiesprongen plaatsvinden.

    N.B. Deze informatie is onbekend bij vele mensen. En hou het voor je zelf, of geef het door aan kleine groepen vertrouwelingen. Want zodra voornamelijk westerlingen (blanken maar ook zwarten) het krijgen dan ontkennen ze het of proberen de boodschapper (mond)dood te maken. Of uit wanhoopspoging mix-relaties af te dwingen (verkrachtingen). Immers een gewond dier is een zeer gevaarlijk dier; en wanhopige figuren doen wanhopige, egoistische, domme, gevaarlijke en slechte dingen.

    Wat ik jouw zou aanraden is een netwerk te vormen met Indiase organisaties zoals Vishwa Hindu Parishad en NRI (non-resident Indians) in binnen en buitenland.

    Want ik zelf probeer hier in India verandering door te voeren. Maar de gevestigde orde werkt niet bepaald mee: ouwe lullen politiek, kortzichtig.

    Ik heb ideeen en uitvindingen gefiled in India. Helaas nog geen response. Ik kan hierin best hulp gebruiken. Wellicht dat we samen in India meer kunnen bereiken. Want over een tijdje komt alles (producten) uit India.

    Ik hoor wel van je.

    Met vriendelijke groet.

    Sanjai

    P.S. Ik was lid van st.werkgroep AGNI. Maar deze zijn meer in familieband bezig om een machtspositie te verkrijgen binnen de Nederlandse Hindoe-gemeenschap. Daarom ben ik en velen ook weggegaan bij hun.

    Reactienummer: 101

    Datum: 16 december 2005
    Naam: Annette Wijnen
    Onderwerp: Re: 25 jaar Suriname onafhankelijk
    E-mail: ***privacy***

    hallo Dewanand,

    Times of Suriname is een van de 'jongste' kranten in Sur. volgens mij net 2 jr oud. maar exact weet ik dat niet. Times is eigendom van Dilip Sardjoe (heel hindoestaans dus). oplage momenteel is 12.000 p/dag. voor NL begrippen niet veel maar wel voor Sur. aangezien er meer kranten zijn. of je voor Times zou kunnen schrijven weet ik niet zou je contact moeten opnemen met:
    TIMES OF SURINAME
    Twee Kinderenweg 54
    PARAMARIBO
    Ondanks dat ik dus uit Gouda kom, zou ik je willen adviseren als je zou schrijven, niet zo racistisch te zijn als je in je mail overkomt. Niet dat ik mij met 'negers' inlaat (ik heb 3 jr geleden in huis een gewapende overval gehad door negers), dus ben ik ook niet zo happig op ze. maar ik laat het uit m'n hoofd om ze dat te laten merken.

    groetjes

    Haar Email van 15 december 2005:

    ik heb inderdaad stukjes kunnen gebruiken. times had voor de srefidensi 8 extra pagina's: economie vanaf de onafhankelijkheid tot nu; onderwijs; politie van toen en nu; wat kon men vroeger met 1 gulden kopen en wat kun je nu nog voor 1 SRD kopen; faillisementen van de grote bedrijven (Bruynzeel, Kersten, Hanen (vroeger Mercedez Benz importeur); relegie en maatschappij; shows van nu vergeleken met toen, etc. de krant was binnen de kortste keren uitverkocht. Normaal krijgen wij een gratis exemplaar maar dat zat er dit keer niet in. In elk geval heel hartelijk dank.

    groetjes

    Annette Wijnen

    ... Go to next Epage

  • Reacties nummer 1 tot 50. Klik hier
  • Reacties nummer 51 tot 100. Klik hier
  • Reacties nummer 101 tot 150. Klik hier
  • Reacties nummer 151 tot 200. Klik hier
  • Reacties nummer 201 tot 250. Klik hier

  • Mail uw bijdrage voor het gastenboek aan de Redactie van het Kritisch Podium Dewanand
    dan wordt het binnen drie dagen online geplaatst in dit gastenboek.
    Alleen de tekst in uw email wordt geplaatst,
    dus u mag anoniem reageren, indien gewenst.
    Noteer eventueel: Datum Naam Email Website Stad Land Onderwerp


    Home Podium Politiek Religie Hindoeisme Islam Suriname India Liefde Jongeren
    Literair Poezie Zeepkist Gastenboek Links Disclaimer Contact

    Kritisch Podium Dewanand

    Gastenboek