Home
Podium
Politiek
Religie
Hindoeisme
Islam
Suriname
India
Liefde
Jongeren
Literair
Poezie
Zeepkist
Gastenboek
Links
Disclaimer
Contact
Kritisch Podium Dewanand, Suriname
WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 16 of 23
15. Baboengs: aapachtige hindoestaanse mannen
serie foto's 23 leeggeschreven bic pennen uit cel CS16 PI Noordsingel, Rotterdam
Offeraar Dewanand
Offercode WART0273
Offerdatum 1 november 2012
Go to Inhoudsopgave: Analyse Emancipatie Hindoestanen
Ik ontmoette toevallig een Hindoestaanse vrouw en die
wilde haar mening geven in deze tekst over emancipatie van Hindoestanen.
Zij vond zichzelf heel geëmancipeerd en hierom besloot ik haar via
email te interviewen. Hier een interessant verslag van haar visies.
1. Vertel iets over je achtergrond en opleiding?
Mijn perdada, Motiram Dulbir Thapa (overgrootvader, 24 jaar) en perdadi,
Pabitra Luchmun Thapa (overgrootmoeder,17 jaar) kwamen uit het dorp Khelari,
district Ranchi, in de staat Jharkhand. Zij vertrokken als Britse onderdanen
uit Hindusthaan (India) op 14 augustus 1892 met het schip British Peer
(monsternr. 69) en kwamen op 18 november 1892 in Suriname aan.
Ik ben als Nederlandse geboren in de hoofdstad Paramaribo op 10 maart
1960. Daar woonde ik tien jaar aan de Calcutttastraat, daarna 5 jaar in
het district Suriname (Pl. Tout Lui Faut kanaal). Op 30 augustus 1975
vertrok ik samen met mijn vader, 2 broertjes en 2 zusjes naar mijn moeder
in Den Haag, Nederland en ging naar de Havo. Later voltooide ik de HBO-personeelswerk.
Mijn scriptie ging over de Surinaams Hindostaanse vrouw in de Nederlandse
samenleving. Ik had vele open seksrelaties en een lat relatie sedert het
jaar 1987 met een blanke Hollandse man, die het toen geen probleem vond
dat ik af en toe vreemd ging.
2. Vertel iets over je scriptie over de Surinaams-Hindostaanse
vrouw in de Nederlandse samenleving?
Het gaat over de Surinaams-Hindostaanse vrouwen in het algemeen. Dat ze
na de afschaffing van de negerslavernij in 1863, als contract-arbeiders
werden gedeporteerd naar Suriname om plantage-arbeid te verrichten. In
vergelijking tot mannen zijn er minder vrouwen gekomen.
Met het onderwijs aan de Hindostaanse meisjes was het treurig gesteld.
Deze meisjes werden in het geheel niet naar school gestuurd, want uit
Hindusthaan (India) had men de 'wijsheid' meegenomen om de meisjes in
het geheel niet naar school te sturen; daarmee kon men het geheel niet
naar school sturen van de meisjes rechtvaardigen. Dit achterblijven in
het onderwijs is heden ten dage in de Surinaamse en de Nederlandse samenleving
nog steeds voelbaar. Ontwikkel een moeder, dan ontwikkel je een gezin.
Want als je slechts een vader ontwikkeld, dan onderdrukt hij het gezin.
Een vader zal zich met handen en voeten aan het oude houden. En wil niet
daadwerkelijk emanciperen, want hij is niet of nauwelijks geschoold. Hij
ziet niet in dat ontwikkeling door scholing emancipatie zal bevorderen.
3. Wat vind je van Hindoestaanse mannen?
Ik vind Hindostaanse mannen in het algemeen baboengs.
Een baboeng is een bekrompen oude, domme man in het Sarnami. Voor mij
zijn alle Hindostaanse mannen net als bhaiwas (broers) en ik vind ze niet
aantrekkelijk als sekspartners. Ik had wel af en toe seks met Hindostaanse
mannen, maar het deed mij niet veel, ik voelde niets, en kon ook nooit
klaarkomen. Er was geen seksuele opwinding bij mij en ik geilde niet op
hen.
4. Vertel iets over je eerste seks kontakten en je ontmaagding?
Op 15 jarige leeftijd werd ik tijdens een onderzoek ontmaagd door een
huisarts, die in opdracht van mijn vader moest onderzoeken of ik nog maagd
was. Ik was een dag van te voren met een Surinaams-Hindostaanse vriendje
naar Cola Kreek (natuurlijke picnicspot met kanaaltjes om in te zwemmen)
gegaan in Suriname. Ik zei tegen mijn vader dat ik niets had gedaan. Maar
hij geloofde mij niet. Na het bezoek bij de huisarts legde mijn vader
mij uit, wat ontmaagd zijn betekende. Maar dit begreep ik niet. Op 19
jarige leeftijd kreeg ik mijn eerste seksrelatie in Nederland met een
Surinaamse Moslimman. Ik had hem verteld dat ik nog nooit seks had gehad
met een man. Nadat hij de eerste keer seks met mij had gehad, geloofde
hij mij niet, omdat ik al was ontmaagd. Daarna heb ik pas begrepen wat
mijn vader destijds over ontmaagding uitlegde. Daarna had ik verschillende
seksrelaties en veel eenmalige sekscontacten met o.a. Tunesiër, Nederlanders,
Hindostanen, Indiërs, Pakistani's.
5. Hoe leerde je klaarkomen?
Door masturbatie met attributen, zoals bijvoorbeeld eerst een kaars en
later een winterpeen, een komkommer, een vibrator en met verschillende
soorten mannen, die ik wilde.
6. Ken je het feminisme?
Ja, ik ken het feminisme en las veel dingen in Opzij en andere magazines.
Ik ben een soort feministische Hindostaanse vrouw en zelfs hoog opgeleide
Hindostaanse mannen begrijpen mij niet, omdat ik in hun ogen een te geëmancipeerde
Hindostaanse ben. Zij kunnen het echt niet accepteren dat ik een blanke
Hollandse man heb en discrimineren mij vaak. Bij emancipatie moet een
Hindoestaanse man ook leren beffen en de vrouw moet hem kunnen pijpen,
ook moet hij goede seks bieden en de vrouw laten klaarkomen. Maar helaas,
zelfs de hoog opgeleide Hindoestaanse man is niet voldoende geëmancipeerd
en helaas nog erg traditioneel. Ik hou altijd baboengs op een afstand.
7. Hoe vond je het eerste erotische contact met blanke
mannen?
Geil, omdat ze door het beffen en spelen met een vibrator je eerst enkele
orgasmen bezorgen, voordat ze je penetreren en spuiten. Wat ook lekker
is.
8. Hoe reageerde je blanke vriend toen je vreemd ging?
Was hij niet kwaad?
Natuurlijk niet, want hij was er zelf bij. We hebben aan verschillende
seksorgiën meegedaan. Kwartetten, trio's met een man of een vrouw
erbij in parenclubs of bij mensen thuis of thuis bij mij. Wel is het zo
dat mijn blanke vriend wel boos werd als ik vreemd ging met een vriendje,
dus deed ik het altijd stiekem en vertelde het niet aan hem. Vroeger in
parenclubs was hij ook erbij en hij zei niets over mijn sekscontacten
daar met lekkere mannen, want hij neukte zelf ook met die meiden. De toegangsprijs
in deze seksclubs was 150 gulden, inclusief drankjes en diner. Mijn blanke
vriend had een houding van, wat niet weet deert niet, en ik kon mijn lekkere
wilde sekscontacten met andere mannen niet vrij met hem bespreken, want
dat kon hem wel kwaad maken. Ja, eigenlijk moet een man bij echte totale
emancipatie wel openlijk de wilde sekscontacten van zijn vriendin kunnen
bespreken in een gezellige sfeer en erom lachen of ervan leren, voor betere
seks.
9. Is een blanke man nou echt lekkerder in bed?
Ik denk van niet. Het heeft met jezelf te maken. Hoe ver open ik mezelf
en tot hoever ga ik bij een man van mijn keuze. Inmiddels heb ik iedere
keer weer opnieuw mijn grenzen verlegd. En dat doe ik nog steeds.
10. Is de penis van een blanke man echt langer en dikker
dan die van een Hindoestaanse of Indiase man?
Neen, zoals je mannen hebt in soorten en maten, zo is het ook bij andere
volkeren.
11. Vertel waarom je de blanke penis lekkerder vind en
erotischer t.o.v. de kleine zwarte van Hindoestaanse mannen?
Dat is een gevoelskwestie. Per persoon verschillend.
12. Zou je elke Hindoestaanse meid echt adviseren om
lekker te stoeien met veel grootgeschapen blanke mannen?
Ja, waarom niet. Dan hebben ze ook nog eens ervaring met een andere ras,
dan altijd maar bij je eigen soort te blijven.
13. Wat geloof je eigenlijk en hoe noem jij je God?
Ik geloof in een Almachtige god, die ons leidt. Of je atheïst, moslim,
hindoe, christen, jood, buddhist of wat dan ook bent.
14. Vind jij dat Hindoestaanse meisjes maagd (Kanya)
moeten blijven of gewoon lekker het recht hebben om met veel mannen te
seksen voor het heilige Hindoehuwelijk?
Dat moeten de Hindostaanse meisjes voor zichzelf bepalen. Meisjes die
vreemd willen gaan moeten het maar stiekem doen.
Commentaar van Dewanand bij vraag 14
Een belangrijk punt bij emancipatie is dat alles uit de taboesfeer moet
worden gehaald en dus bespreekbaar moet worden. Een (hindoestaans of moslim)
meisje die jong is en behoefte heeft aan vrije sekscontacten voor het
huwelijk moet dus gewoon uit de kast kunnen komen (net als een homoseksueel
of lesbienne) en dit vrij kunnen bespreken met haar gelovige ouders, en
zij moet ook haar seksvriendje erbij halen om dit probleem te bespreken
verder, zelfs de hele familie zou het moeten weten wat zij wil en beslist.
Als er geen toestemming komt of als de ouders en familie gaan dreigen
dan moet zo een meisje dan een maatschappelijk werker erbij kunnen halen,
om het recht te krijgen om dus lekker met veel potente mannen te gaan
uitnaaien voor het huwelijk. Men zou feitelijk het recht op vrije seks
moeten toestaan in de wet voor meisjes in Nederland en alle Europese landen
vanaf de leeftijd van 12 jaar, als zo een meisje al menstrueert en meisjes
moeten dan gewoon naar de rechter kunnen stappen om dit juridisch af te
dwingen, om zo het recht te krijgen om te gaan logeren bij hun vele seksvriendjes
voor het huwelijk of als zij eens het ouderlijk huis gaan verlaten. Dan
hoeven zij niet weg te lopen van huis om te gaan uitnaaien, maar worden
zij wettelijk beschermd door de politie en de wijkagent tegen hun gelovige
ouders en familie. In het uiterste geval kan zo een meisje eisen om uit
huis geplaatst te worden in een pleeggezin of een eigen kamer, met een
toelage van de staat. Met zo een sekswet voor jonge minderjarige allochtone
meisjes kan de religieuze onderdrukking van hen bestreden worden en zo
kan je verdere traumatisering voorkomen van deze zwakke en machteloze
etnische subgroep in de Westerse samenleving en totale genetische assimilatie
wordt dan makkelijker.
Deze officiële sekswet voor jonge kinderen vanaf
12 jaar moet ongelimiteerd gelden, dus deze meisjes of jongens mogen ook
gewoon uit vrije wil gaan seksen met oudere mannen en/of vrouwen, en dat
wel vooraf melden bij een officiële instantie die hen kan gaan beschermen
tegen kwaadwillige pedofielen en pooiers. Zo een jong kind moet
dan een formulier invullen op internet met de naam en het adres van deze
oudere seksvriendjes, en zo vooraf voorkomen dat zij misbruikt kunnen
worden door de ondergrondse seksindustrie. Echte pedofielen willen (dwangmatig)
seksuele handelingen verrichten bij kinderen die niet geslachtsrijp zijn,
tegen de wil van deze minderjarigen en vaak gebruiken zij smerige lokmiddelen,
zoals snoepgoed, leuke praatjes, ongewenste intimiteiten, bedwelmende
middelen en ontvoering. Veel kwaadwillige pedofielen willen vaak een minderjarig
kind verkrachten en hebben geen enkel respect voor de seksuele behoefte
en vrije keuze van zo een niet geslachtsrijp kind. Via een officiële
sekswet voor minderjarige kinderen die al geslachtsrijp zijn en seks willen
met meerderjarigen kan dit gereguleerd worden en zo kan misbruik voorkomen
worden. Een klein percentage van de geslachtsrijpe minderjarige kinderen
kan op natuurlijke manier behoefte hebben aan duurzame sekscontacten met
oudere mensen, omdat zij zo geboren zijn en omdat het positieve gevolgen
kan hebben voor de ontwikkeling van hun seksuele identiteit, karakter,
en rijpingsproces tot volwassene. Dit is echt iets heel anders dan de
gangbare denkbeelden over pedofiele kontakten tussen een minderjarige
en een volwassene, want de behoeften van zo een minderjarig kind zijn
hierbij het uitgangspunt en de oudere persoon moet hiermee goed rekening
mee houden en het kind begeleiden tijdens het intiem contact en het niet
misbruiken of beschadigen. Goede voorbereiding van de vaginale of anale
penetratie van zo een jongen of meisje is hierbij gewenst en niets moet
geforceerd worden als deze vorm van intiem seksueel contact bij het kind
aanwezig is op natuurlijke manier. De officiële instantie die dit
soort verlangens van het minderjarige kind moet registreren kan het kind
laten praten met een seksuoloog of psycholoog om dit soort dingen te onderzoeken
en om seksuele voorlichting te geven in het belang van het kind en om
beschadiging of traumatisering te voorkomen door kwaadwillige volwassenen
en psychisch gestoorde pedofielen met een strafblad. Let wel: ik praat
hier als wetenschappelijk onderzoeker en ik vind de praktijk van de psychisch
gestoorde pedofielen niet goed, want die willen een minderjarig kind vaak
misbruiken en pijn doen, dus dit is sadisme en in mijn visie probeer ik
het probleem juist te bekijken vanuit de innerlijke behoefte wereld van
het minderjarige geslachtsrijpe kind, die op natuurlijke wijze de seksuele
behoeften wil ontwikkelen, met bescherming vanuit de zijde van de samenleving.
Dit is absoluut geen pleidooi om de praktijk van kwaadwillige pedofielen
te steunen of goed te keuren en het is ook geen betoog om kinderporno
te promoten of te legaliseren. Het is zuiver wetenschappelijk vanuit het
oogpunt van de psychologie van het opgroeiend geslachtsrijpe kind. Ik
moet hierbij nog wel vermelden dat seks veel meer is dan penetratie van
de vagina of anus, want dat is de mannelijke beleving (primitief penetratie
instinct van een vleselijk gat) hiervan en die is dominant in de hele
wereld. Men heeft feitelijk nog nooit goed onderzocht hoe kinderen feitelijk
liefde, intimiteit en seksualiteit definiëren in hun fantasiewereld
en hoe zij het willen uitvoeren in de praktijk, om hun seksuele behoeften
te bevredigen of om ervaring op te doen.
15. Vind jij dat het uitnaaien van Hindoemeisjes slecht
is voor het geloof?
Helemaal niet. Dat betekent juist dat je seksuele praktijkervaring opdoet.
Zodat je een lekkere pik er zo uit kan halen. En met wie je dan verder
gaat in het leven. Een lul moet door het bed, voordat ik als vrouw besluit
met welke lul ik verder ga.
16. Waarom ben je nooit getrouwd en waarom bleef je kinderloos?
Sinds mijn tienjarige leeftijd had ik al besloten om nooit op zijn Hindostaans
te trouwen, noch kinderen te maken. Ik vond toen al een Hindostaanse huwelijk,
een poppenkast en nog steeds.
17. Was je ooit suïcidaal? Wat kan suïcidale
Hindoestaanse meisjes helpen?
Neen, nooit geweest. Veel praten over hun culturele gevoelens, normen
en waarden etc.
18. Hoe zou jij een eersteklas Hindoe vagina definiëren?
Zie wijlen Parveen Bhabhi, actrice Rekha, Kareena Kapoor etc.
Parveen Bhabhi was een Indiase actrice in het verleden, en zij pleegde
zelfmoord na een affaire met Mahesh Bhatt, een getrouwde man, die waarschijnlijk
ook seks met haar had.
Een meisje die geen maagd meer is, wordt beschouwd als een vieze vuile
uitgenaaide hoer, die dus volgens veel paranoïde Hindoestaanse mannen
met de hele stad heeft zitten uitnaaien.
Noot van Dewanand bij vraag 18:
De hele religieuze cultus van maagdelijkheid komt overal
ter wereld voor en vele gelovige mannen geloven echt in het concept van
de eersteklas (Hindoe) vagina. In de Islam kan men dit heel extreem
interpreteren en in Egypte en Somalië naait men zelfs de vagina van
jonge meisjes dicht om te voorkomen dat zij voor het huwelijk kunnen neuken
en ontmaagd worden. Ook de vrouwenbesnijdenis in de Islam is om ervoor
te zorgen dat een meisje minder geil is en zo minder snel voor het huwelijk
gaat neuken en ontmaagd wordt. Voor heel veel meisjes uit religieuze gemeenschappen
is hun hele gevoel van eigenwaarde totaal afhankelijk van hun maagdenvlies,
en dit is gekoppeld aan hun eer en waarde binnen hun familiekring en kontakten.
De sanctie op ontmaagding voor het huwelijk is radicale sociale verstoting,
of zelfs steniging in orthodoxe Joodse en Islamitische gemeenschappen.
Meisjes worden heel streng gecontroleerd en bewaakt vanaf hun jeugd om
te voorkomen dat zij voor het huwelijk ontmaagd kunnen worden door een
man of sexueel actief zijn. Zelfs vingeren is ten strengste verboden.
De hele seksuele ontwikkeling van zulke meisjes wordt dan totaal geblokkeerd
en zij leren nooit om te genieten van seks en leren ook nooit om klaar
te komen. Binnen de meeste moderne christelijke stromingen is de maagdelijkheids
cultus nu verdwenen en de christelijke meisjes mogen gewoon voor het huwelijk
seksen met mannen. Hierom bekeren veel Hindoestaanse en Indiase meisjes
zich tot het Christendom, om zo vrij te kunnen genieten van seks met vele
blanke mannen.
19. Wat zou je ervan vinden als elke Hindoestaanse man
een homocursus krijgt en ook anaal geneukt wordt, als meisje?
Dat moet dan een eigen keuze van die man zijn. Of hij zover wil experimenteren.
20. Wat vind je van mijn analyse van de perfecte Hindoehoer?
Zou jij niet willen werken als Hindoehoer als je weer jong, heet en strak
was?
In principe is iedere vrouw die met meer dan een man seks heeft gehad
een hoer. En het ligt aan de vrouw zelf of ze achter het raam wil gaan
staan om via prostitutie inkomen te werven.
21. Hoe vind je het als het legaal wordt voor vrouwen
om met meerdere mannen tegelijkertijd te trouwen? Denk aan Draupadi die
vijf mannen had in het oude Vedische India.
Niet verkeerd. Ik zou daar voor tekenen.
22. Hoe vind je mijn futuristisch plan om elk Hindoemeisje,
ook in India, een paar vibrators en dildo's te geven vanaf het elfde jaar
tijdens het divali feest van dat jaar?
Geef de teenagers eerst sekslessen, waarin je over dit soort attributen
kunt praten.
23. Laatste vraag. Denk je nou echt dat enige soort god
of godin (Krishna, Hanuman, Shiva, Rama, Kali Maata, Brahman, Allah, Jehovah,
Buddha, enz.) kwaad zou worden als een (hindoe)meisje uitnaait voor het
huwelijk of als hoertje of sletje leeft? Leg dit goed uit. Waarom heeft
God de vagina gemaakt?
De vagina is bestemd voor de voortplanting van de mensheid (b.v. om het
ras in stand te houden) of om in het wilde weg te neuken voor de lust
en begeerte. Als je lekker neukt met een echte goed passende lul, maak
je juist contact met God/Shiva (via zijn shivling). Misschien zijn er
nog andere links met de Almachtige of Altecrea?
De vagina is door God gemaakt voor lust, begeerte en voortplanting.
Noot van Dewanand bij vraag 23:
Hindoes praten veel over het begrip Dharma en hebben vaak
geen flauw idee wat dit betekent. In het oude India was Dharma
de benaming voor de Vedische spirituele en geestelijke wetenschap, en
men streefde ernaar om alles van het menszijn (manush) geestelijk te perfectioneren.
Het was hun oude Vedische concept van immateriële wetenschap en nu
is dit verloren gegaan, na vele oorlogen en 1400 jaar bezetting van India
door moslims en blanken.
Hindoes geloven er sterk in dat de Dharm afhankelijk
is van het seksuele leven van Hindoemeisjes en daarom willen
zij niet dat de meisjes gaan uitnaaien voor het huwelijk met vele vreemde
mannen, en zo ongewenst, laag nageslacht baren. Hierom vinden zij het
huwelijk als maagd heel belangrijk en zien zij dit als legaal Dharmisch
neuken en baren voor het eigen ras en volk. In principe mag een Hindoemeisje
binnen een huwelijk zich seksueel verder ontplooien met haar eigen man,
om haar lusten (kama) te bevredigen. Men had de meisjes hierom al in het
oude India toestemming gegeven om de lekkerste en meest potente mannen
zelf uit te kiezen om ermee te trouwen en lekker Dharmisch mee te gaan
neuken. Seksen binnen het huwelijk was taboeloos en er waren speciale
seksboeken en adviseurs als er seksuele problemen waren. Meisjes mochten
toen al vanaf jonge leeftijd trouwen en al vroeg starten met hun legale
seksuele activiteiten.
Hoe vond je dit interview? Wil je nog iets toevoegen
of zeggen ter besluit?
Ten eerste shockerend. Ten tweede confronterend en ten derde privacygevoelig.
Voordat je dit interview op je website zet wil ik het nog een keer opnieuw
lezen.
Importante; Probeer niet te blameren, hou de discussie gaande.
***
Go to Inhoudsopgave: Analyse Emancipatie Hindoestanen
WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 16 of 23
Home
Podium
Politiek
Religie
Hindoeisme
Islam
Suriname
India
Liefde
Jongeren
Literair
Poezie
Zeepkist
Gastenboek
Links
Disclaimer
Contact
Kritisch Podium DewanandSuriname
Alle rechten voorbehouden; All rights reserved
Offercode: WART0273
Copyright @ Dewanand 2012
|