|
Home
Podium
Politiek
Religie
Hindoeisme
Islam
Suriname
India
Liefde
Jongeren
Literair
Poezie
Zeepkist
Gastenboek
Links
Disclaimer
Contact
Kritisch Podium Dewanand, Suriname
WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 10 of 23
9. Vreemdgaan bij Hindoestanen, man en vrouw
serie foto's 23 leeggeschreven bic pennen uit cel CS16 PI Noordsingel, Rotterdam
Offeraar Dewanand
Offercode WART0273
Offerdatum 1 november 2012
Go to Inhoudsopgave: Analyse Emancipatie Hindoestanen
Eigenlijk wil elke geëmancipeerde Hindoestaanse
vrouw lekker vreemdgaan, zodra zij daar behoefte aan heeft, als er iets
kriebelt tussen haar benen. Sharda Roelsma Somer verraste mij nog jaren
geleden tijdens een interview voor de televisie van Den Haag met de vraag,
hoe ik dacht over vreemdgaan van Hindoestaanse vrouwen. Ik gaf een ontwijkend
filosofisch antwoord, maar nu zal ik eens een zuivere Hindoeïstische
visie geven hierop en ik hoop dat zij dit zal lezen.
In het zuivere Hindoeïsme verbinden twee zielen (atma's) zich voor
eeuwig met elkaar tijdens het heilige Hindoehuwelijk. De Hindoefilosofie
zegt dat de atma's niet kunnen handelen zonder een stoffelijk lichaam
en hierom moeten reïncarneren om te kunnen handelen in een stoffelijk
lichaam bestaande uit prakriti (massa in Sanskriet). Maar wat betekent
dit handelen volgens de mantras uit de heilige Bhagavad Gita en waarom
moet het lichaam handelen en transformaties ondergaan. Dit heb ik uitgelegd
in mijn Engelstalige boek over liefde dat eind 2012 internationaal gepubliceerd
wordt. De titel van dit boek is: 'A thousand ways to love. Update of the
Kama Sutra'. Hierin leg ik uit dat handelen de karmische lading van het
atma ontlaadt en dit verschilt per individu. Als de karmische lading heel
hoog is, dan moet het lichaam veel meer handelen. Seks is ook een handeling
die deze karmische lading kan ontladen en sommige meisjes hebben een hoge
karmische lading met veel seksueel vuur, dus moeten zij vanaf hun geboorte
al veel meer seksuele handelingen realiseren en ondergaan, om verlost
te raken later, na totale ontlading van hun karmische lading. Hierom kiezen
sommige meisjes ervoor om hindoehoer of uitnaaislet te worden en dit is
afhankelijk van hun karmische lading vanaf de geboorte.
Maar soms trouwen meisjes met een hoge karmische lading met de verkeerde
man, die hen niet kan helpen om hun seksuele energie te ontladen en dat
is slecht voor de totale ontlading van deze karmische lading. Zulke Hindoemeisjes
moet men vrij laten binnen een Hindoehuwelijk en hen een kans geven om
vreemd te gaan, juist om hen karmische lading te laten ontladen en om
hen te verlossen. Deze Hindoemeisjes kunnen er weinig aan doen en zijn
onschuldig, als men ze niet de kans geeft om hen karmische lading te laten
ontladen dan kunnen zij deze levenscyclus niet goed voltooien en kunnen
zij zich niet verlossen van het eeuwige rad van geboorte en dood, zoals
noodzakelijk is volgens de heilige Bhagavad Gita. Een verstandige Hindoeman
zou dit moeten begrijpen en zijn Hindoevrouw vrij moeten laten om vreemd
te gaan met meerdere mannen. Dit is de zuivere Hindoeïstische verklaring
en interpretatie van vreemdgaan vanuit de Hindoe filosofie. Reacties en
vragen zijn van harte welkom.
Een verwesterde Hindoestaanse man zal het niet Hindoeïstisch kunnen
beschouwen, maar het moeten bekijken met een Westerse bril. Een echt totaal
geëmancipeerde Westerse man zou moeten beseffen dat hij alleen getrouwd
is met de vrouw en niet met haar vagina. Vanuit het Westers emancipatie
oogpunt is de vagina van een vrouw altijd absoluut vrij, zelfs binnen
een wettelijk huwelijk, dus de vagina heeft het recht om te doen wat het
voelt, fantaseert en verlangt. In de Westerse cultuur heeft men de vagina
grondrechten gegeven en die zijn volledig vrij en dit noemt men haar privacy.
De Westers Hindoestaanse vrouw denkt precies zo en dit is het feminisme,
waarin men de vagina als een volledig vrij en losbandig orgaan ziet dat
het recht heeft om de grote Hoer te zijn buiten de deur in volledige vrijheid
en anonimiteit. Hier moeten Hindoestaanse mannen mee leren omgaan en als
zij echt super geëmancipeerd denken, dan geven zij hun hindoevrouw
een dikke zoen en zeggen: 'Veel plezier he met uitnaaien en gang bangen
vanavond he', als zij gaat stoeien met een grootgeschapen blanke en een
neger tegelijk. En als deze Hindoevrouw dan de volgende dag terug komt
dan moet de Hindoestaanse man haar liefdevol omhelzen en kussen als een
maagdelijke bruid en daarna moet zij gezellig hem gaan vertellen, hoe
lekker zij anaal en vaginaal uitgenaaid is door die dikke lange negerlul
en hoe zij ervan genoot om lekker te fantaseren dat zij de grote heilige
Hindoehoer is en haar grote hindoe vagina echt lekker geil en wijd opende,
en lekker klaarkwam. Zo een goed uitgenaaide Hindoevrouw zal haar Hindoeman
daarna lekker liefdevol pijpen en zijn sperma inslikken en hem aanbidden
als een echte Hindoe God die haar de zaligheid uit Krishnaloka schenkt
als getrouwde Hindoevrouw.
De ware liefde van een geëmancipeerde man is maximaal als hij alleen
van de vrouw houdt en haar vagina alle vrijheid geeft om buiten de deur
anoniem de grote Hindoehoeren kut te zijn, en daarna al haar seksavontuurtjes
en foto's ook nog lekker na te bespreken met een wijntje en een hi tech
vibrator. Bij totale emancipatie van elke Hindoevrouw moet haar vagina
absoluut vrij zijn, om met alle mannen van de wereld te stoeien en het
openbare stoute, geile Hindoe gaatje te zijn. Dit zou elke hindoestaanse
man moeten leren en om er niet jaloers op te zijn of het haar te verbieden,
immers ware Hindoeïstische liefde moet zuiver atmisch zijn en de
stoffelijke gemanifesteerde Hindoe vagina moet volledig vrij zijn, om
lekker honderden lange, harde penissen met alle kleuren uit alle vier
windstreken te voelen en te proeven, als het internationale Hindoeïstische
vuilnisvat dat, zelfs na een Hindoe huwelijk nog hard werkt om het karma
te zuiveren van vreemde behoeftige mannen, om super gelukkig en rein te
zijn. Ware Hindoeïstische liefde is het allerhoogste niveau van onthechting
van de Hindoe vagina van je Hindoe vrouw en daarom moet je dit zuiverend
orgaan tussen haar benen loslaten en het de wijde wereld insturen, om
als Hindoehoertje hard te werken, en om zichzelf te offeren in het riool
van de wereld.
Elke geëmancipeerde Hindoestaanse vrouw zou zelfs na een huwelijk
nog parttime moeten werken als Hindoehoertje, want dan kan ze zelfs meer
geld verdienen door minder uren te werken. Haar Hindoestaanse man moet
dit toestaan en haar volledig vrij laten om flink uit te naaien, en toch
nog verliefd te blijven op hem, haar eeuwige heilige gehuwde God en haar
Shiva in huis voor wie ze knielt en voor de gehuwde lingam (penis) van
hem die ze liefdevol pijpt en berijdt elke dag. Dus volgens mij moeten
Hindoe meiden nog hard werken en doorpraten met hun mannen en echt tot
op het hoogste niveau emanciperen, zoals ik het hier beschrijf. Hindoestaanse
ouders moeten dit al leren vanaf jongs af aan elk hindoestaanse meisje
vanaf 9 jaar en haar ook op die leeftijd al een setje vibrators geven,
om echt jong te trainen voor het Hindoehuwelijk. Alleen als een Hindoe
vagina totaal vrij is vanaf 9 jaar en flink uitnaait met vele potente
mannen uit alle vier windstreken, alleen dan kan zo de hele karmische
lading van haar atma ontladen worden en dan kan zij verlost raken en samadhi
realiseren, het hoogste verlossing niveau en zalig worden in Krishna bewustzijn.
Vreemd gaan moet dus gewoon toegestaan worden voor elke gehuwde hindoestaanse
meid en haar Hindoeman moet dit ook gewoon weten als zij een weekendje
gaat gang bangen met een groep potente blanke mannen. Het kan een verrijking
worden voor het saaie Hindoe huwelijk en het zal de gehuwde Hindoemeid
veel rustiger, gelukkiger en liefdevoller maken tegenover haar eigen man
in huis. De pandits zouden dit al in de Maro aan het gehuwde echtpaar
moeten vertellen of hen een speciale vreemdgaan brochure moeten geven,
met de informatie die hierboven gegeven is door mij. Zo kan het aantal
echtscheidingen van Hindoestanen verminderd worden en de gehuwden zullen
veel gelukkiger zijn met elkaar. Uiteraard moet de man ook het volste
recht en vrijheid moeten hebben om vreemd te gaan met een hoertje of buitenvrouw
en jaloezie moet samen besproken worden, als er problemen zijn.
Hieronder ter illustratie een posting van een hindoestaanse
vrouw, Reshma, die openlijk verteld dat zij vreemd gaat met een lekkere
jonge neger, van mamjo forum:
Wat is het probleem? Vrouwen zijn vrouwen. Het staat nergens dat je met
rasgenoten moet naaien.
Je kut (poentje / pang pang / boer) hoe je het ook noemt, het is gemaakt
om te naaaaaiiiiieen. punt uit.
Of je kleine , middel grote of grote bana naait maakt niet uit het moet
lekker zijn.
Waarom moet ik als Hindostaanse vrouw alleen met Hindostanen naaien?
Koelie vrouwen zijn precies als andere vrouwen.
Ik ben getrouwd, heb drie schattige kinderen en een lieve man.
Maar ik naai ook af en toe buiten. Mijn man is Hindostaan. Dus Ik moet
een andere tolie nemen
Dus een stevige blaka mang pie. als het kan . En ja hoor ik een gevonden.
Zeker een keer per maand een blaka mang nemen. Hij beft mij ook heerlijk.
Zijn bana is, denk ik, 18 tot 20 cm. Want ik heb het niet gemeten. Maar
ik het een dander keer wel doen.
Die bana is ook vet en dik. Hij spuit meer dan mijn man. Na het naaien
als ik naar huis rij voel ik hoe het uit
mijn poentje stroomt. Dus naaien hoor meiden als je het maar lekker vind.
Hindostaanse mannen naaien toch ook buiten.
terwijl ik dit schrijft wordt ik nu door die bana van mij gebelt. Ik ga
vanavond mij blaka banan nemen. Genieten maar.
Hier in een vervolg posting verteld Reshma wat meer over
zichzelf:
hallo, ik heb een type fout gemaakt bij naam. ik heet Reshma.
ik ben 55 jaar oud. mollig met lekkere bosten. al zeg ik het zelf.
mijn man is 58 jaar. Ik naai hem nog steeds. maar hij is niet meer zo
stevig.
Ik zal hem blijven naaien en hem alle plezier geven.
Maar ik zal ook blaka boi blijven naaien. o ja hij is een knul van 41
jaar.
stevig gebouwd. dus een stevig neger. als hij spiert staat die bana nog
altijd
vrij goed horizontaal. precies als die van een jongen van b.v. twintig.
Hij is ook getrouwd. en heeft twee zonen.
bron url, mamjo forum voor surinamers, overwegend negers:
http://www.mamjo.com/forum/index.php?action=printpage;topic=133082.0
***
Go to Inhoudsopgave: Analyse Emancipatie Hindoestanen
WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 10 of 23
Home
Podium
Politiek
Religie
Hindoeisme
Islam
Suriname
India
Liefde
Jongeren
Literair
Poezie
Zeepkist
Gastenboek
Links
Disclaimer
Contact
Kritisch Podium DewanandSuriname
Alle rechten voorbehouden; All rights reserved
Offercode: WART0273
Copyright @ Dewanand 2012
|
|