Home Podium Politiek Religie Hindoeisme Islam Suriname India Liefde Jongeren
Literair Poezie Zeepkist Gastenboek Links Disclaimer Contact

Kritisch Podium Dewanand,

Suriname

WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 8 of 23

Analyse Emancipatie Hindoestanen, man en vrouw, incl. de Holebi


7. Emancipatie van hindoestaanse homoseksuelen en lesbiennes


serie foto's 23 leeggeschreven bic pennen uit cel CS16 PI Noordsingel, Rotterdam

Offeraar       Dewanand
Offercode      WART0273
Offerdatum     1 november 2012

Go to previous Epage ... Go to next Epage
  • Go to Inhoudsopgave: Analyse Emancipatie Hindoestanen
  • Hindoestaanse homoseksuele jongens en mannen ervaren het als een grote schok als zij op een dag hun abnormale kanten ontdekken, na een leuk erotisch contact met een andere man. De eerste logische reactie is zelfmoord, omdat falen gewoon niet mag in de intolerante wereld van Hindoestanen. Het is een schande als de familie dit te horen krijgt of iemand er iets van af weet. Dus dan maar ontkennen en verbergen dat er wel degelijk homoseksuele gevoelens zijn en gewoon stoer blijven doen, alsof er niets aan de hand is. Deze fase van zelfontkenning kan heel lang duren tot op hoge leeftijd bij hindoestaanse mannen. Ik heb een paar van ze ontmoet en ze schamen zich ervoor en wilden niet door mij geholpen worden, en verbraken contact. Toegeven is taboe want ze zijn bang dat het doorverteld gaat worden via emails of op facebook komt. Hun eer als normale hetero hindoestaanse man moet gered worden.

    Een echte homoseksuele hindoestaanse man die ik ontmoette was zelfs twee keer getrouwd met een hindoemeisje en hij had haar flink in elkaar geslagen uit zelfhaat en woede. Hij bleek al over de veertig te zijn en nog nooit een man in bed gehad te hebben en hij deed er verder ook niets aan, want het was een te groot taboe en een schande. Hij had mij wel zijn gevoelens eerlijk verteld, maar uit angst voor mijn teksten verbrak hij toch contact en wilde niet meer dat ik hem koppelde aan een leuke gay vent. Een andere ook oudere hindoestaanse man zat mij nog hele verhalen te vertellen dat er een g-spot voorkomt in de anus van een man en hij had mij ook verteld dat hij echt niets voelde vroeger tijdens de seks met zijn vrouw en daarom gescheiden was. Als zieke werkloze man was zijn hele leven ingestort en hij leefde in een isolement. Ik wilde hem koppelen aan een hindoestaanse homoman van zijn niveau, maar toen ik hem belde en openlijk vroeg, ben je homo man, ontkende hij dat volmondig en wilde niet meer praten erover met mij. Echt een pijnlijke blinde vlek op zijn homoziel en ik vond hem best zielig, zoals hij voelde en leefde. In bars speelde hij voor meiden de potente stoere vent, maar in werkelijkheid wilde hij anaal geneukt worden door een lekkere man.

    Het drama van homoseksuele hindoestaanse mannen is een verborgen iets in de wereld van deze etnische groep. Velen ontkennen het, verzwijgen het en worden doodongelukkig tot op hoge leeftijd. Vanwege hun inferieure genetische afkomst zijn de meeste Hindoestaanse jongens van nature geschikt als passieve homoseksuelen en merendeels ongeschikt als potente penetratie partner voor meisjes, en dit is het drama van Hindoestanen in Nederland, te midden van lange, grootgeschapen en superieure blanke rassen, die hen constant intimideren en geestelijk kapot maken. De Koude Holocaust is vernietigend voor inferieure rassen zoals Hindoestaanse mannen en velen van hen krijgen al jong problemen met de penis grootte, potentie en seksualiteit en ontwikkelen een afwijkende erotische voorkeur of worden psychisch verminkt tot hun dood. Ik geloof echt dat het percentage homoseksuele Hindoestaanse jongens vele malen hoger is dan bij blanken, maar de meerderheid ontkent het en praktiseert geen homoseksualiteit uit angst om door de familie betrapt te worden en verstoten te worden. In sommige hindoestaanse families koppelt men wel een achterlijk meisje aan zo een inferieure hindoe man en dan is zo een huwelijk helemaal liefdeloos en platonisch en zijn alle twee doodongelukkig, terwijl hen peperdure hindoe huwelijk traditioneel en groots werd gevierd met een maro (grote versierde huwelijkstent) en pandit (hindoe geestelijke). Zo een echte Hindoe (homo)huwelijk in een hele grote zaal duurt drie dagen en kost minimaal tienduizend euro, incl. gratis eten en drankjes, met gratis toegang, zonder een officieel toegangskaartje. Gek is wel dat de pandits nog geen Sanskriet mantras (de Avivaah Sanskar) hebben ontwikkeld voor een zuiver Hindoeïstische echtscheiding feestje, want daarmee zouden zij misschien veel meer zwart kunnen bijverdienen, vanwege het abnormaal hoge percentage gebroken huwelijken bij Hindoestanen.

    Nu blijkt duidelijk uit wetenschappelijk onderzoek dat het grote voordeel van homoseksualiteit bij mannetjes is dat inferieure genen niet doorgegeven kunnen worden aan het nageslacht en degeneratie van de soort zo voorkomen wordt. Dus hierom geloof ik echt dat een heel hoog percentage van de kleine, zwakke, inferieure Hindoestaanse jongens en mannen steriel worden en zich op een natuurlijke manier ontwikkelen tot passieve homoseksuelen, die als lage wijfjes fungeren tijdens het contact met andere macho homomannen en dus anaal geneukt worden. Dit is heel goed vanuit zuiver darwinistisch oogpunt, want dan kunnen de Hindoestaanse meisjes juist vrijer worden en een superieure blanke man kiezen om mee te paren en om zo haar inferieure hindoeras te verbeteren. Zo een Hindoemeisje zal dan ook meer van de seks genieten met de langere en dikkere blanke penis, dus is het dubbel voordeel. Dit is iets wat nu op heel grote schaal gebeurt met Hindoestaanse meisjes en daarom zijn alle kleine, zwakke, inferieure Hindoestaanse mannen verdoemd en gaan zij onherroepelijk uitsterven in Nederland. Ik heb vele verhalen gehoord van geëmancipeerde Hindoemeisjes die absoluut nooit meer willen neuken met die inferieure en kleingeschapen Hindoestaanse mannen en openlijk vertellen dat zij heerlijke sterretjes zien als een grote, goddelijke en superieure blanke hen neukt.

    Coming out van Hindoestaanse homoseksuelen is iets wat bijna onmogelijk is, want de schaamte is altijd te groot. Het is een absoluut taboethema en onbespreekbaar binnen hen Hindoestaanse kring, want niemand toont enig begrip en niemand zal het leuk vinden. Dit is de sociale druk om dan maar alles in het diepste geheim te doen en het aan niemand te vertellen. Zo een man leidt dan een verscheurd en geheim dubbelleven als homo enerzijds en als macho hetero anderzijds en kan zichzelf nooit accepteren, zoals hij is. Zelfs iets vertellen aan officiële hulpverleners, zoals de huisarts is al onmogelijk, want de angst om ontdekt te worden is te groot.

    De meerderheid van de Hindoestanen is ervan overtuigd dat homoseksualiteit een karmische straf en vloek is van hun vele goden en een ziekte van de geest. Homoseksuele familieleden worden hierom vaak onterfd en totaal verstoten uit de hele sociale kring en niemand neemt dan enige notie van hen, zelfs als zij ziek zijn of sterven. Hierom is het voor homoseksuele Hindoestaanse mannen extra moeilijk om ervoor uit te komen wat zij voelen en wat zij zijn. De intolerantie bij Hindoestanen is soms heel extreem en men zal het nooit echt kunnen accepteren.

    Hindoestaanse meisjes met lesbische gevoelens maken totaal andere problemen mee, want zij zitten in een dubbel sociaal en maatschappelijk isolement en zijn nooit vrij binnen hun familie, om te leven zoals zij willen. De ouders en familie oefenen grote druk uit op zulke meisjes om jong te trouwen en te baren voor hun hindoeras, dus lesbisch zijn is een extra taboe en de Hindoemeisjes zijn heel bang om verstoten en karmisch vervloekt te worden, want vaak zijn zij ook nog heel gelovig en straffen zij zichzelf door het te ontkennen tot hun dood. Ouders met een lesbisch Hindoestaanse meisje voelen zich vaak schuldig en geloven vaak ook dat zij karmisch vervloekt zijn door de vele goden. Soms gaan zij extra rituelen doen met offervuren en mantras, en moeten zij de pandits veel geld zwart betalen. Het Hindoe geloof is een hele grote blokkade voor elk Hindoemeisje om openlijk lesbisch te zijn en om dit ook te praktiseren. In de eigen Hindoestaanse sociale kring zal zij bijna nooit een ander lesbisch meisje tegenkomen, om gevoelens te delen en om zichzelf beter te leren kennen, dus het isolement is totaal vanaf de prille jeugd en de marteling kan leiden tot suïcidale gedachten, en heel veel geestelijk leed vanaf jonge leeftijd. Hier zijn genoeg verhalen over verteld door bekende lesbische Hindoestaanse meisjes, zoals Anita Chedi.

    Het is extra moeilijk voor een Hindoestaans meisje om te ontdekken of zij lesbisch is, omdat haar sociale omgeving geen aanknoping en identificatie mogelijkheden biedt. Er ontstaat hierom vrijwel altijd een verstikkende identiteitscrisis en een levenslange ontkenningsfase, met vele seksuele blokkades en diep geestelijk leed. suïcidale gedachten zijn dan de dagelijkse realiteit voor zulke lesbische Hindoestaanse meisjes, die echt niets voor mannen voelen, maar wel opgevoed zijn in het heteroseksueel gedragsmodel binnen de hindoestaanse kring. Vaak is een zelfmoord dan ook echt de enige mogelijkheid om eraan te ontsnappen en om het lijden en de pijn voorgoed te beëindigen, en dit is dan ook een heel goede verklaring voor het hoge zelfmoordcijfer van de hele Hindoestaanse gemeenschap, ook in Suriname en India. De intolerantie en taboecultuur van Hindoestanen verhoogd het aantal zelfmoorden aanzienlijk bij degenen die afwijken van de heteroseksuele rol- en gedrag patronen. Men zou het aanzetten tot zelfmoord feitelijk wettelijk moeten bestraffen, om deze kwetsbare afwijkende etnische subgroepen te beschermen. Geestelijke mishandeling is iets dat wettelijk gezien nog steeds niet strafbaar is binnen sociale kontakten en relaties. Ook indoctrinatie met een religieuze doctrine is wettelijk gezien nog nergens ter wereld strafbaar of verboden bij jonge onschuldige kinderen en hierom zijn deze nieuwe minderjarige burgers dus vogelvrij verklaard in onze mensenwereld en bijna rechteloos.

    Het is jammer dat er geen enkel Hindoestaans netwerk is voor de holebi en lgbt uit deze etnische groep, want zij vinden in de praktijk moeilijk aansluiting bij de andere netwerken, om te praten met lotgenoten uit dezelfde cultuur en religieuze tradities, om de eigen identiteit te versterken en om te leren van hen. Nu zijn deze Hindoestaanse holebi's gedwongen om zich te identificeren met andere etniciteiten en dit kan leiden tot nog grotere identiteits stoornissen en zelfhaat. Het gaat hierbij om heel complexe psychologische processen op het individuele niveau en het duurt vaak jaren voor deze uitgekristalliseerd zijn en volledig ontwikkeld, met een stabiele mentale constitutie. Zulke individuen blijven vaak lijden en pijn voelen tot op hoge leeftijd en raken dan vaak alles kwijt. Ook is het dan nog extra moeilijk om een stabiele relatie op te bouwen met iemand van hetzelfde geslacht, omdat de psychologische instabiliteit dit constant zal verstoren en de hele relatie of verkering in een vroeg stadium kapot maakt. De eenzaamheid later op middelbare leeftijd kan dan een nog groter psychisch probleem zijn en vaak is de kans op een stabiele relatie dan bijna onmogelijk, omdat vele holebi's naar strakke, jonge sekspartners zoeken en de oudere niet aankijken. Levenslange eenzaamheid is dan een onvermijdelijk lot en de pijn kan dan diep gaan, niet alleen bij hindoestaanse holebi's maar bij alle etniciteiten.

    Zelfcontrole lijst om te ontdekken of je homoseksuele gevoelens hebt
    Hindoestaanse jongens en mannen kunnen snel controleren met de zelfanalyse hieronder of zij homoseksuele gevoelens en behoeften hebben.

    a. Analyseer je gevoelens en hoe je denkt en voelt over leuke mannen die je ziet. Voel je je aangetrokken tot ze of zou je intiem met ze willen zijn en met die gedachte spelen?

    b. De meeste homoseksuele jongens voelen een sterke verliefdheid voor andere jongens en verlangen naar meer contact, maar ze weten dat het gewoon een taboe is, als ze dat zeggen. Kijk zelf wat je voelt en verlangt, kijk in je diepere gevoelens en analyseer het.

    c. Een heel belangrijk aspect van het homoseksueel zijn en voelen begint al tijdens de vroege tienerjaren als je als jongen begint met masturberen. Kijk naar je eigen verleden en check zelf of je toen feitelijk over mannen en hun grote lekkere penis fantaseerde om klaar te komen. Kende je een leuke jongen in die tijd en fantaseerde je toen over zijn grote penis om klaar te komen? Dit is een heel directe bewijs dat je feitelijk echt een homoseksuele jongen bent en zo geboren bent of je zo ontwikkeld hebt.

    d. Een heel overtuigend bewijs om te ontdekken of je homoseksueel bent is om te onderzoeken hoe je het seksuele contact met meiden vind en hoe je het vind om een vagina te neuken. Sommige homomannen kunnen wel neuken en spuiten in een vagina, maar feitelijk voelen zij er niets voor, en het geeft ze geen echte voldoening. Andere homomannen kunnen gewoon niets met een kut in bed en ook met het lichaam van een meisje weten zij gewoon geen raad, erecties blijven uit en ze kunnen echt niet spuiten in een wijde kut, al hoe hard zij het ook naaien. Kijk wat jij zelf heb meegemaakt in de praktijk en wat er bij jou gebeurde.

    e. Een vrij directe test om te weten of je homoseksueel bent van nature is de pijptest van de penis van een andere man. Je moet dit voelen en het proberen bij een potente man die je goed kent en hem vragen om je te helpen om je gevoelens te ontdekken. Probeer het en kijk wat je voelt van binnen, als je goed kan meeleven de penis goed aanvoelt dan ben je echt homoseksueel en het is natuurlijk in je innerlijke gevoelswereld. Een penis pijpen voor de eerste keer kan aanvoelen als een grote bevrijding en als je het goed kan dan spuit het lekker in je mondje en voel je heel veel voldoening. Soms als je opgewonden bent dan slik je het zaad zelfs spontaan in uit liefde voor de mannenlul die je liefde gaf en lief had.

    f. Homoseks is iets dat veel mensen alleen associëren met anale penetratie. Dit is een misvatting, maar elke homo weet dit en heeft dit ooit geprobeerd. Een homoseksuele jongen moet geboren zijn ervoor en zich geestelijk voorbereiden voor de anale penetratie, om zich te openen en te ontspannen. Dit is een heel goede test om te kijken of je bottom of top bent. Let op dat je eerst naar toilet gaat en alle ontlasting uit je endeldarm haalt, het moet echt leeg zijn binnen. Dan alles goed wassen met zeep. Daarna kan het spel starten. Open geestelijk je lichaam en masturbeer dan of pijp de man om warm te worden. Gebruik altijd glijmiddel (anal gelly) als je vriend stijf is en jij al gereed bent voor anale penetratie. Je vriend moet het geleidelijk aan doen bij de penetratie en eerst de anus openen met de vingers is geen slecht idee. Een anale vibrator kan hiervoor goed geschikt zijn. Dit is de ultieme test om te onderzoeken of je anale penetratie lekker vind en het natuurlijk aanvoelt. Het beste is om een ervaren gay man te hebben die alles weet over de anale penetratie en je kan begeleiden en warm maken. Elke Hindoestaanse jongen zou dit moeten proberen, want genetisch gezien zijn zij er ideaal voor als slap, klein, zwak ras.

    Uiteraard kan elke jongen of man van elk ras deze zelfanalyse punten van mij gebruiken om te onderzoeken of hij homoseksuele gevoelens en behoeften heeft, die in vele gradaties bestaan. Het is niet absoluut en het kan ook gewoon zelf ontwikkeld worden later als je rijper wordt en als je nieuwe seksuele niveaus bereikt.

    ***

    Go to previous Epage ... Go to next Epage
  • Go to Inhoudsopgave: Analyse Emancipatie Hindoestanen
  • WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 8 of 23


    Home Podium Politiek Religie Hindoeisme Islam Suriname India Liefde Jongeren
    Literair Poezie Zeepkist Gastenboek Links Disclaimer Contact

    Kritisch Podium Dewanand

    Suriname
    Alle rechten voorbehouden; All rights reserved
    Offercode: WART0273
    Copyright @ Dewanand 2012